Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
milnik sa:Ett ord: Megavalanche. Haka på?
dileno sa:Jag själv har inget bokat men gjort bl a detta tidigare somrar:
Viking Tour, Norge - sagolikt vackert med högst varierande väder. Landsväg.
Classic Cols of Pyrenéerna med Marmot Tours - sanslöst bra cykling i 1 v i magiska bergen. Landsväg.
Sudety MTB Challenge, "MTB" i Polen/Tjeckien - helt ok etapplopp med väldigt mkt grusvägar och hiskeliga downhillnedfarter. MTB.
kontrapunkt sa:Och förhoppningsvis en tur uppåt Trondheim eller svenska fjällen på för-version av en svensk 120+ mils brevet.
scottparsley sa:Hoppas komma iväg till Kirgizistan på lite bikepacking bland bergen.
+1!GoranS sa:scottparsley sa:Hoppas komma iväg till Kirgizistan på lite bikepacking bland bergen.
Låter som lysande underlag för en riktigt fin RR ...
Palle Kuling sa:milnik sa:Ett ord: Megavalanche. Haka på?
#Happyvalanche? o:
mikipedia_ sa:Jag funderar på att knåpa ihop ett äventyr för andra, typ trans södra-dalarna?
SvenC sa:dileno sa:Jag själv har inget bokat men gjort bl a detta tidigare somrar:
Viking Tour, Norge - sagolikt vackert med högst varierande väder. Landsväg.
Classic Cols of Pyrenéerna med Marmot Tours - sanslöst bra cykling i 1 v i magiska bergen. Landsväg.
Sudety MTB Challenge, "MTB" i Polen/Tjeckien - helt ok etapplopp med väldigt mkt grusvägar och hiskeliga downhillnedfarter. MTB.
Jag är själv lite sugen på Viking Tour. Har du någon erfarenhet som du kan dela med dig av?
Sven
Alfsomfan sa:mikipedia_ sa:Jag funderar på att knåpa ihop ett äventyr för andra, typ trans södra-dalarna?
Spännande! Bikepacking eller race? (snälla säg bikepacking)
Precis!Luthman Photography sa:C-dale sa:En sväng nerför Oldsberget.