Trim
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Alla ska gå bakåt trampa på samtliga växlar är inte mycket som behövs för att de skall störas när linjering ligger mer off kjedjan spel och spretiga kassett kugg spetsar bak och stora framdrev linjering är också farme lägga av om cogen är efter rätad till lodrätt i stället för 3 mm ut och det ända sättet få fram drev inåt är ju ram in bukta stag bakåt och den åtgärd skall inte behövas på on/off rodrunner ram.Hur menar du med bakåttramp? Det ska väl gå att trampa bakåt på samtliga växlar om du har allt rätt inställt?
Längden på korgen med trissorna brukar inte inverka på hur många kedjedrev du kan ha utan vilket omfång du kan ha på kassetten, är min erfarenhet.
Längden på koge arm vet jag har mer med drev omfång göra inte antal bakdrev i parallella sidoföring.
En sak undrar jag efter läst på forumet det är kassett drev där någon skrev spreta drev för 2 fram klingors och att det skulle finnas kassett med inte spretiga drev kassett för det med 3 fram klingors sa det stod på beställning sida,?
Senast ändrad: