Visa din nya cykel 2021!
Det gjorde under för min rygg i alla fall :) Och då har jag inte sååå jäkla dålig rygg heller :D Never HT again.
Det gjorde under för min rygg i alla fall :) Och då har jag inte sååå jäkla dålig rygg heller :D Never HT again.
Alla cyklar har sin charm, kör FS, HT och helstelt. Men för stökiga rundor över 1h är fs helt klart skönastDet gjorde under för min rygg i alla fall :) Och då har jag inte sååå jäkla dålig rygg heller :D Never HT again.
åååh... är det en WIFI?Visa bilaga 464618
Om nån dag är den klar :)
Så jävla snygg! Gillar det gula vajerhöljet.
grym!Första bygget för i år(version 1 av denna hoj iaf)Visa bilaga 464175
Stooge MK2
har inte hunnit väga den än tyvärr :) Kan väga den i helgen å återkommaSå jävla snygg! Gillar det gula vajerhöljet.
Vad väger såna där in på mellan tummen och pekfingret?
Måste ju plats för flarran från apoteket röda näsan :)Vattenflaska på åka-till-affärn-härket![]()
Grattis!Första bygget för i år(version 1 av denna hoj iaf)Visa bilaga 464175
Stooge MK2
Och det tog nästan två hela veckor innan det blev en ratbike av denFörsta bygget för i år(version 1 av denna hoj iaf)Visa bilaga 464175
Stooge MK2
Och cykla med kidsen till badplats / skola / osv. härke :) kidsen är törstiga!Vattenflaska på åka-till-affärn-härket![]()
Riktigt fin
Välling FTW!Vattenflaska på åka-till-affärn-härket![]()
Ny färg för 2021?Canyon Dude CF 8.
Visa bilaga 467952
Ny färg för 2021?
Vad är det för ram?
SPcycle SP-R05Vad är det för ram?
Beställde dmr brendog pedaler oxånu fulländad med ny spank styrstam, röda zeb dekaler och dmr brendog pedaler
Visa bilaga 468966Visa bilaga 468967
Kör XC tävling eller flera så märker du att den typen av cykel är tung, men mycket roligare skogskörning i jämförelse med en XC cykel =).Sååå nöjd med min Spectral 29" som jag fick 14 dec(beställde 10dec)
Kommer från hardtail men känner inte alls den är tyngre att trampa uppför samt är ju en ny värld med fsVisa bilaga 464308