Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lägger in en mindre uppdatering. Varför inte.. 180 -> 203 bak
Det har du rätt i, får editera ?Nej, det är en uppgradering till större, inte mindre.
Det har du rätt i, får editera ?
Man hinner med saker innan jobbetDu (icke-)jobbar på jobbet?
Hur gammal var hojen som pajade? Kör själv en gammal Raven -99 som är kända för att spricka så jag funderar ibland på om C-dale skulle stå för sin livstidsgaranti om det skulle inträffa?Då min ramen på min grushoj gick sönder (vevlagerhylsan släppte i limningen till kolfibret) så fixade Cannondale fram en ersättningsram tack vare deras utmärkta livstids ramgaranti. Fick dessutom en Hi-mod ram dvs med det finare kolfibret. Jag passade på att uppgradera hjulen med ett par Kinahjul samt byta lite andra små delar.
Före:
Visa bilaga 503235
Efter:
Visa bilaga 503236
De konkade väl efter sin motorcykelsatsning nån gång i början på 2000talet och nån annan köpte varumärket, så jag är skeptisk men du kan ju prova iallafall lyckas du är det ju kanon.Hur gammal var hojen som pajade? Kör själv en gammal Raven -99 som är kända för att spricka så jag funderar ibland på om C-dale skulle stå för sin livstidsgaranti om det skulle inträffa?
Min var en 2015.Hur gammal var hojen som pajade? Kör själv en gammal Raven -99 som är kända för att spricka så jag funderar ibland på om C-dale skulle stå för sin livstidsgaranti om det skulle inträffa?
Grus eller mtb?
Grus eller mtb?
GrusGrus eller mtb?
Kassetten kan vara intressant. Synd att den bara finns som nitad (som det ser ut).Måste ju va mtb.
Srams mfl grusversion heter ju XPLR…
![]()
SRAM, Zipp & RockShox launch new XPLR gravel components
SRAM, Zipp & RockShox launch new XPLR gravel components. Range includes a gravel-specific suspension fork and dropper seatpost as well as rear derailleurs, cassettes, and wheelsroad.cc
?
Måste ju va mtb.
![]()
SRAM, Zipp & RockShox launch new XPLR gravel components. Range includes a gravel-specific suspension fork and dropper seatpost as well as rear derailleurs, cassettes, and wheelsroad.cc
?
Men det går ju fint att köra grus med AXS lvg-reglage och mtb-växlar o do kassett. Kör själv med Red reglage o XO1 bakväxel. Vet inte om XPLR finns ute på marknaden ens.Måste ju va mtb.
![]()
?
Kan aldrig va bra, är ju inte specifikt ju. ?Men det går ju fint att köra grus med AXS lvg-reglage och mtb-växlar o do kassett. Kör själv med Red reglage o XO1 bakväxel. Vet inte om XPLR finns ute på marknaden ens.
Nu så är den väl klar. Fick lite förvirring när jag lindade styret, så det ser kanske lite halvkladdigt ut.
Visa bilaga 507623Visa bilaga 507625
Visa bilaga 507628
Trevligt! Vilka nav kör du? Tänker Onyx med samma fälgar till Grisen.
Propains egna nav. Vet inte riktigt om det är nåt de brandat eller om det är helt eget. Men de gör jobbet.Trevligt! Vilka nav kör du? Tänker Onyx med samma fälgar till Grisen.