Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte hunnit köra så mycket och ingen stökig terräng ännu. Men den känns stadig och rejälHur känns domaingaffeln? Spännande prissegment.
Ser riktigt fet ut!Visa bilaga 508506
65,5 till 64 grader jämnt nu.
Femte lagret från Works tror jag på två år men jag tycker att det är bra "bang for the buck".
Mycket större uppgradering än jag kunde tro! Och den dagen jag eventuellt vill uppgradera igen så medger ju Yarin en hel del valmöjligheter. Det skulle gå att argumentera för att jag kastar bort pengar jämfört med om jag bara köpt en bättre Stoic från början, lika så om jag köpt en Lyrik från början. Men när jag köpte cykeln visste jag inte hur kul det skulle vara att cykla. Och jag finner ett stort nöje i att börja ganska enkelt och prova vad olika uppgraderingar ger.
Hej. Snyggt! Är du nöjd med cykeln? Känns den supertung uppför? Funderar på en evo jag med.Till att börja med så är hela cykeln ny. Specialized Stumpjumper Evo Comp 2021. Den har fått:
Dyedbro ramskydd i svart camo
HT X2 DH Race pedaler
Wolftooth Bling kit ??
Visa bilaga 469522
Visa bilaga 469523
Visa bilaga 469524
Flaskan satt som berget trots ordentligt stök. Mycket prisvärd!199 spänn på Decathlon. Bra finish och känns som att den kommer hålla flaskan kvar även vid stök. Inte provcyklat än.
Fick du på dom? Någon talgning eller dubbla pannor än? :)Italienska däckkorvar från Amazon.
Billigt sa Bull.
Krävs många bärs för att få dit sa Bill..
Visa bilaga 509112
Hahaha!Fick du på dom? Någon talgning eller dubbla pannor än? :)
- Anaconda är ett skyddande skum för fälgar och slanglösa däck, det minskar risken för talgning och dubbla pannor.
170 mm vevparti så nu ska pedalerna spendera lite mindre tid med att skrapa i stenar hoppas jag. Råkade bli coolfiber också så nu är ekipaget 150 gram lättare. Synd bara att jag just åt 150 gram chips.
Happy levererar ?
Den var ju snygg till och med!Snabb kedjestyrare istället för framväxel på tempocykeln
Skall inte kedjestyraren sitta åt andra hållet?Ovalt bling-bling.Visa bilaga 514184
Menar du ölöppnaren?Skall inte kedjestyraren sitta åt andra hållet?
Kul! Jag bytte just från 10- till 11-växlat, med Deore-prylar och en billig Now8 11-52 från bikester, där den kostade knappt 700 kr förra veckan.Det här trillade in igår och idag.. Dags för hardtailen att få fler växlar, bara att hitta en kassett..
Visa bilaga 514166