Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Här kommer min. Har bytt hjulen till dem med röd rand+ röda handtag. Sadel till den gamla Phenom Team och satt dit en 38t klinga istället för 34t. Funderar på å byta sadelstolpe styrstam å lite andra små grejer.
Har inte haft någon Epic förut men andra fullgung 26or, 29an känns jäkligt stabil men ändå bra när det är tekniskt, jag är helnöjd, skönt med Brain fram o bak, vikten på den nu ligger på 10.2 med XTR pedaler så vikten 9,5 utan pedaler som dom går ut med stämmer inte (eller så går min våg fel).
Ja många trådar trodde man ju att man skulle posta i innan man postade i denna. Men här är skönheten!
Jag använder en som stigcykel och är sjukt nöjd med hojjen! Otroligt agil och smidig. Den dR00p4r lätt när det behövs. Stegrar och poppar runt och hit och dit.
Tyvärr lite snik i specen men uppgraderingarna pågår. Nya hjul av gamla delar, bakhjulet blev ingen höjdare eftersom det byggdes av en lätt bulig fälg och med två stojjande barn runt omkring. Framhjulet blev bra. XTR-vevar ligger i förrådet och väntar på montering, kör bara singelklinga fram så växelreglage skall bort och växeln ersättas med styrare. Om jag någon gång orkar stansa så gör jag väl det åxå. Byter Lockonsen mot Bontrager skum, dyrt men bra. Styret är bytt till kolfiberriser, stammen är Bontrager RX och sadeln är Selle Italia Flite Kit Carbonio den äldre.
Och sist men inte minst!!! Titanbultar på frambromsen. Jag sparade hela 10 gram!