För mig passar M rakt över, byxorna och västen sitter perfekt men tröjan är kanske lite stor för "racefit".
Jag är 181 lång och väger ca 70 kg. Har inte speciellt stor överkropp (som bilderna tydligt visar.......).
Andra som var här och provade och hade ungefär samma storlek som mig tyckte att väst och byxor satt bra i stlr M men att västen stramade lite över ryggen och de beställde L.
Hals 37 cm
Bröst 88 cm
Höft 86 cm
Lår 53 cm
Överarm 31 cm
Vi har tidigare bestämt att vi skall ha tröja och väst, men ihop med byxor blir vi riktigt snygga, så det är att föredra att man köper allt.
Behöver du även komplettera din garderob med en långärmad tröja eller långa bibs får snuskigt bra priser även på dom, maila mig och du är intresserad.
Vad gäller bars, gels och sportdryck (Enervit) beställer vi även allt det vi vill ha samtidigt. Så samtidigt som du meddelar mig vilka klädkombinationer du skall ha och vilka strl så meddelar du även om du vill ha energi och, vad i så fall och hur mycket.
Jag kommer lägga ut en lista på dom som INTE har meddelat klädval och kommer således stryka allt efter hand.
Betalning sker till mig i förväg, allt vi beställer kommer till mig i Gbg, och jag löser sedan hur vi får ut det till alla medlemmar.
Eftersom det i år startar en massa snabbgrupper ungefär samtidigt kommer det stundtals bli rörigt mellan olika grupper. Vi måste därför köra enhetligt för att kunna ha en chans att hålla ihop.
ALLA MÅSTE KÖPA MINST TRÖJA OCH VÄST. Detta är ett krav för att köra i klungan!
Men som sagt, eftersom kläderna var sköna blir ni varken skinnade eller utan kläder resten av säsongen - snygga är dom också.
Patric