Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lika lång och funderar på samma sak.Hur är de i storlekarna är 184 och kan ta L el XL?
Trist att höra, verkar ju vara många som har samma problem. Förstår inte YT:s strategi, hade känts bättre med ett rakt besked även om det blir en större försening
Jag tror jag kommer bli nöjd men har bara kört några mil. Blev sjuk och sen så trist köra i lera. Har inte ens finjusterat dämparna vilket verkar viktigt. Jag är absolut inte missnöjd, men den är ingen ”raket” som vissa skriver, jämfört med min gamla Radon HT i storlek L (Izzon är XXL). Om man nu ens kan tro att den skulle vara det..?Nöjd med cykeln?
Jag tror jag kommer bli nöjd men har bara kört några mil. Blev sjuk och sen så trist köra i lera. Har inte ens finjusterat dämparna vilket verkar viktigt. Jag är absolut inte missnöjd, men den är ingen ”raket” som vissa skriver, jämfört med min gamla Radon HT i storlek L (Izzon är XXL). Om man nu ens kan tro att den skulle vara det..? ....
Tack för alla svar, låter nog min order stå kvar och hoppas att cykeln kommer den närmsta månaden i alla fall. Enligt kommentarerna på YT:s FB så verkar det ju ändå inte särskilt enkelt att få tillbaka pengarna om man avbokar...![]()
Om det nu är så. Det är ju svårt att veta ?Enligt yt är de inte problemet.. de säger att flask halsen är hur många cyklar de kan skicka dagligen.. av någon anledning kan de inte skicka så många cyklar de vill på grund av Corona.. De menar att min cykel är färdig byggd väntas på att skickas..
Om det nu är så. Det är ju svårt att veta ?
Enligt yt är de inte problemet.. de säger att flask halsen är hur många cyklar de kan skicka dagligen.. av någon anledning kan de inte skicka så många cyklar de vill på grund av Corona.. De menar att min cykel är färdig byggd väntas på att skickas..
Ringde idag, min cykel "ska monteras imorn" och skickas inom en vecka. Tror det är 4:e gången jag fått det svaret, de sa så för en månad sen också? Försökte ifrågasätta om det verkligen stämde, men hon gav sig inte.
Jag har alltid valt "nr 1", frågor om ordrar, när jag ringer och får alltid prata med samma dam. Har du prövat alternativet för klagomål någon gång? Vore kanske intressant att prata med någon annan och se om de ger samma besked
Ringde idag, min cykel "ska monteras imorn" och skickas inom en vecka. Tror det är 4:e gången jag fått det svaret, de sa så för en månad sen också? Försökte ifrågasätta om det verkligen stämde, men hon gav sig inte.
Jag har alltid valt "nr 1", frågor om ordrar, när jag ringer och får alltid prata med samma dam. Har du prövat alternativet för klagomål någon gång? Vore kanske intressant att prata med någon annan och se om de ger samma besked
Haha jag har ringt 2 gånger även då samma dam ? ne har inte provat något annat alternativ.. kanske skulle prova.
Hon svarar säkert på alla alternativ..?
Hon svarar säkert på alla alternativ..?
Säkra på att det inte är en robot? :-)
Låter som dom puttar problemet framför sig bara. Antingen har dom ingen aning om själva hur det ser ut framöver eller som ljuger dom medvetet. Det kan ju också vara så att den som svarar i telefon inte vet hur situationen med byggnation och leverans ser ut i verkligheten. Vad försenar ett bygge med en månad om din cykel är näst på kö?
Idag fick jag prata med en annan dam på yt. Hon var förfärlig på engelska men lyckades få fram att cyklen ska skickas den här veckan! ? Jag är skeptisk men man vet ju aldrig!
Finns ingen koppling mellan vad de säger på kundtjänst och vad som händer. Jag ringde många gånger och när jag till slut fick svar sa de att den skulle monteras och skickas inom två veckor. Samma dag senare på em ringer det på mobilen. Då står en lastbil utanför som har en stor kartong med sig. Min Izzo, det var ju minst sagt förvånande! ?. Skitkass hemsida, ännu sämre kundtjänst och heeelt fantastiska ingenjörer. Underbar hoj för allt från ojämn xc till enduro! Visa bilaga 465261
Den är helt rätt tycker jag. Får bra plats samtidigt som den är kul! Drog ihop en playlist med blandade Izzoklipp för att bättra på ivern ytterligare:Nej konstigt att servicen är så kass när cyklarna verkar så grymma. Fin bild, nu blev man ju inte mindre ivrig att få cykeln? Ser att du har uppgraderat en del, ser nice ut, vad har du bytt? Såg förresten i tidigare inlägg att du är 187 cm och kör XL, jag är lika lång. Jag beställde oxå XL, är du nöjd med storleken?