Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
velovin sa:Vad sägs, bygg upp cykeln och var glad eller börja krångla? Till Marinos heder har han självmant hört av sig och undrat hur det går.
Raggamuffin sa:Hur många hjulspår blir det?
velovin sa:Raggamuffin sa:Hur många hjulspår blir det?
Haha, får lösa det genom att bara köra på bakhjulet.
DarthVidar: Min pendlar-Surly är ett gammalt försäkringsärende efter bilkrock. Sadelstagen ser ut som spagetti, men jag har böjt tillbaka den så att alla väsentliga linjer är raka. Då hade jag tillgång till verktyg för ändamålet, nu är det bästa jag kan åstadkomma en lyktstolpe som motstånd. Inte supersugen att börja böja en ny ram för 5 tusen heller.
horvathkalman sa:Hi everybody!
If someone had more internal information, Marino actually how busy ? If I order complete plan today, what they do think, about when done with work he ?
horvathkalman sa:About when you pay the frame ?
Velocipeden sa:Alltså turkos, funkar säkert men inte med grönt. Hade fyra små lacksläpp innan den var bygg dessutom. Lämnade därför in min, raka Marino för bläster och lack för en månad sen, fick tillbaka den igår. Blir en teaser så länge, återkommer när den är färdig.
Velocipeden sa:Blir kvällsbild.
Ett smärtfritt bygge (utom möjligtvis ett ogenomtänkt peruanskt styrlager...), one-up styrare och stolpe där jag slogs av genomtänktheten och finishen, en upp.
Efter att ha provrullat på gården och gatan är mitt ödmjuka omdöme att detta är det bästa jag cyklat på hitintills. Fs säljes. Diamond verkar som en smutt gaffel. Få se om provturen i skogen ändrar på något. Tror den ska heta "Monstret".
AddeN sa:Riktigt snygg!
peterare sa:Är det någon som har ett växelöra som denne vill sälja till ockerpris medan jag försöker få Marino att skicka mig nya? Och är det bara jag som har problem med att växelörat går sönder vid kontaktpunkten mellan växel och växelöra?
larsaw sa:Mina Enhörningar är inhoppande i Glasberga’s ”Rampage”-dropp på ca 180cm från dropp till landning (dock sluttande...)
kakan_polen2 sa:Tjo!
Kollade in Marinos hemsida men såg bara mtb/bmx... npn som vet om dem även kan svetsa ihop en racer av stål?
aribr sa:Kontakta Marino gärna via sociala medier, det blir mycket bättre än orderformuläret.
peterare sa:Är det någon som har ett växelöra som denne vill sälja till ockerpris medan jag försöker få Marino att skicka mig nya? Och är det bara jag som har problem med att växelörat går sönder vid kontaktpunkten mellan växel och växelöra?
peterare sa:Marino ska leverera ramar till Stockholm "snart" och har lovat att skicka med extra växelöron. Säg till om någon behöver extra.