Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir helt galet sugen på en sån där :))Lite Propain-inspiration. Man är väl ingen sam pilgrim direkt men jag tar mig fram i alla fall. Och framtänderna har jag kvar.
Jag är 168cm, så M borde fungera bra för mig oxå. Har en Trek Session 8 och en Trek Roscoe 8 Båda i Medium vilket är perfekt.Vet att de sålde i alla fall spindrift ramset när jag köpte min, men nu är den delen av hemsidan "under construction". Dra ett mail till dem vetja, de brukar vara rätt snabba med att svara.
Vad gäller storleken är jag rätt kass på sådant. Jag tog en M och jag är 172 lång. Funkar bra för mig. I dagens läge "ska" man väl gå på den större om man är precis mellan.
Vad har du nu för hoj och hur upplever du den storleksmässigt?
Fan vad nice, ska nog ta o köpa mig en ram isåf. och plocka ihop nåt :)Det brukar inte vara några som helst problem att maila om man behöver köpa saker som de inte har på sedan. Har köpt blandade ram-detaljer och service-kit till deras barngafflar så. Förut sålde de lösa ramar också så det borde de väl fortsätta göra om nån frågar =)
Jag är 168cm, så M borde fungera bra för mig oxå. Har en Trek Session 8 och en Trek Roscoe 8 Båda i Medium vilket är perfekt.
Ska maila lite frågor o kolla på detta, priserna är riktigt humana även när man plockar på lite goa grejer :))
Hmm tror jag har 30 på min Roscoe, inte helt hundra.De där hojarna du kör har rätt mycket kortare reach. Spindrift t.ex har 445 mm i storlek M. Hur lång stam har du idag?
Tror oxå det, däremot suger det liiiite mer efter en Tyye och kanske tom. en 29”Ok ja i så fall bör t.ex en spindrift i m passa bra.
Instämmer till fullo ??Fyfan alltså, inte bra att internetcykla på Propain. Galet snygga, schysst konfigurationsmöjligheter och galet bra pris. Försöker ge mig själv en ursäkt att köpa en fet endurohoj även fast jag inte behöver det ?
Lite som Transition Sentinel också tycker jag, som även den verkar riktigt trevlig.Ja, den nya tyee 29 verkar enligt recensioner vara som en mer trampeffektiv Yeti sb-160 till vrakpris ?
Ja utseendemässigt ja, men jag tänkte på tyees länkage och dess pedelal-effektivitet, som påminner om Yetis.Lite som Transition Sentinel också tycker jag, som även den verkar riktigt trevlig.
Man behöver alltid en fet endurohoj.Fyfan alltså, inte bra att internetcykla på Propain. Galet snygga, schysst konfigurationsmöjligheter och galet bra pris. Försöker ge mig själv en ursäkt att köpa en fet endurohoj även fast jag inte behöver det ?
Vackert :))Anlände igår, såklart så drog det även in skitväder samtidigt. ?
Snygg!! Den där kommer gå som satan. Bra dämpare, bra däck, bra allt. Grattis!Anlände igår, såklart så drog det även in skitväder samtidigt. ?
Tack, nä köpte den här för Åre och liknande. Däcken väger inte mycket mer än maxxis däcken på min andra hoj så ?Snygg!! Den där kommer gå som satan. Bra dämpare, bra däck, bra allt. Grattis!
Vee snap wce var en chansning för min del. Tänkte att de bör vara bra utför, vilket de verkligen är. Men på platten märker man att de rullar lite trögt. Köpte dock inte hojen för platt-cykling. ?
Oj, high end? Den blev inte gratis då men extremt mycket för pengarna när det gäller Propain.Sådär, då är en TYYE CF 27.5” HIGH END köpt :)) biiip biiip biiiip FUCK där ringde väckarklockan :( Jäkla skit, jag som var så lycklig :/
Tjena... Ursäkta min otydliga ironi.... Har skrivit i denna tråden några dagar och drömt mig bort bara. På dina frågor har jag alltså inga svar då, men betalning borde väl finnas lite olika alternativ. Om du tex gör en banköverföring så väljer man ju i vilken valuta man vill föra över summan. Annars är väl PayPal och diverse ett alternativ. Det går ju oftast snabbare än en vanlig överföring konto till konto....Oj, high end? Den blev inte gratis då men extremt mycket för pengarna när det gäller Propain.
Jag kommer kanske köpa en Tyee idag. Ni som har handlat, det går väl att göra en banköverföring för att slippa en viss kostnad? (Har läst det någonstans).
Jag antar att det inte går att tajma med kronans värde så att man handlar när den står högt, för det handlar väl om att pengarna inte dras förrän några dagar senare oftast, eller?
Vad jag vill är alltså handla utan valutapåslag, så min fråga är går det, och i så fall hur?
Okey, nu såg jag att det var ironiskt, hade själv lite bråttom här och då missar man ofta ironin på nätet;-)Tjena... Ursäkta min otydliga ironi.... Har skrivit i denna tråden några dagar och drömt mig bort bara. På dina frågor har jag alltså inga svar då, men betalning borde väl finnas lite olika alternativ. Om du tex gör en banköverföring så väljer man ju i vilken valuta man vill föra över summan. Annars är väl PayPal och diverse ett alternativ. Det går ju oftast snabbare än en vanlig överföring konto till konto....
Lycka till ialf, frågar dig när det är dags för mig att handla hur det fungerade :))
Oj, high end? Den blev inte gratis då men extremt mycket för pengarna när det gäller Propain.
Jag kommer kanske köpa en Tyee idag. Ni som har handlat, det går väl att göra en banköverföring för att slippa en viss kostnad? (Har läst det någonstans).
Jag antar att det inte går att tajma med kronans värde så att man handlar när den står högt, för det handlar väl om att pengarna inte dras förrän några dagar senare oftast, eller?
Vad jag vill är alltså handla utan valutapåslag, så min fråga är går det, och i så fall hur?
Ok, låter bra.Jag gjorde banköverföring. Inga konstigheter alls, du beställer som vanligt och får ett kontonr att sätta in pengarna på. Sedan gör du banköverföringen inom x antal dagar och får först då ett mail att ordern är bekräftad, annars skrotas den. Däremot var jag (på Nordea) tvungen att öppna upp för utlandsbetalningar över nån viss summa, så det krävdes ett samtal till kundtjänst.
Ok, låter bra.
Vad gav du i frakt?
Bra, står dock 107 euro vid check out ?59 europengar, då liksom nu :)
Bra, står dock 107 euro vid check out ?
Ja o det står att boxen ingår. Har mailat dem men ej fått svar...Ibland tar dom ju en extra avgift för boxen, lite sneaky sådär. Men kollar man på frakt till Sverige på deras sida står det mycket riktigt 59 euro.
Ja, de har sålt som smör tyvärr. 20 maj bygger de den, så tidigast i början av juni...Wow! Snygg!! Har du fått någon leveranstid än?
Ja, de har sålt som smör tyvärr. 20 maj bygger de den, så tidigast i början av juni...
Ja, så det blir att vänta med att sälja nuvarande cykeln så jag har något att åka på...Å fy vad lång tid!