fredrik168
Aktiv medlem
Dagens fulmek-tråden
När man ska ut på långfärdsskridskor med pannlampa och lampan har fel fäste mot hjälmen!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Smart! Mina likadana handskar börjar också ta slut men mest från insidan. Varit väldigt nöjd så att hitta en ersättare känns jobbigt."Lagade" vinterhandskarna som var utnötta. Laglappar och Liquisole är bra till mycket.
Visa bilaga 403278
Med lampan medföljde ett fäste som passade med gopro-fästet :)När man ska ut på långfärdsskridskor med pannlampa och lampan har fel fäste mot hjälmen!! Visa bilaga 401416Visa bilaga 401416Visa bilaga 401418Visa bilaga 401421Visa bilaga 401422Visa bilaga 401423Visa bilaga 401418
Med lampan medföljde ett fäste som passade med gopro-fästet :)
Inte med min! Hur ser det ut ?
https://forums.mtbr.com/attachments...43342993-magicshine-monteer-6500-dscn2502.jpg ungefär såhär, fast lite enklare helt i svart plast. Då köpte jag min på XXL i höstas :)
Snyggve! Var köper man väskan?Visa bilaga 403520
Visa bilaga 403521
Gammal gasmaskväska från engelska försvaret... perfas som styrväska efter lite tråd från symaskinen. Kostnad 110kr
Snyggve! Var köper man väskan?
Inte så mycket fulmek mer snålmek .
1x10 zee saint kombo som är slut efter vinterns pendling , har en ny drivlina liggandes men har ingen lust att montera riktigt än pga saltningen , hursomhelst gjorde rent ställde in växlarna men det rappade ändå , döm av min förvåning när jag kopplade ur clutchen så har det nu funkat bra i en vecka , smörjde flödigt oxå , håller tummarna för det ska funka en vecka till sen får det bli byte.
Mange
Återkommer om jag kraschar och dör? men försökt sälja den i 2 månader med inget annat än skambud ? funktionen är den samma bara upp och ner.Haha fyfan..
Ärligt talat, fulmeket nådde precis nya nivåer ??
Men what ever floats your boat mannen ???
Visa bilaga 403664
dagens fulmek ? va gör man när man har en helt ny super delux ultimate som piggyn tar i ramen. Varit till salu som inte någon köper för vettiga pengar.. man kollar med kompisen som mekar motorcrossdämpare på vm nivå om man vågar vända på piggyn. Sagt o gjort.. de går.. luftningen får göras bakvägen och trycka in olja i dämparen, garantin ryker ? men funkar. Och låsning för dämparen fick stryka på foten. Använder aldrig den ändå..
Jag gjorde jobbet själv hemma i min egen lilla mekhörnaAtt ta in proffs är inte fulmek.
Det är bara vanligt mekjobb som lämnas bort!
Skulle säga fulmek då lite styrpinnar och annat fick tas bort. Sen va luftningen ett Helv.. att göra då den inte riktigt är designad för att luftas åt de hållet ??Verkligen fult men inte det minsta fulmek ändå :) Den känns kanske lite exponerad och lätt att paja men är nog ingen större skillnad mot nedåt ändå.
Detta är ju snyggmek!Visa bilaga 403520
Visa bilaga 403521
Gammal gasmaskväska från engelska försvaret... perfas som styrväska efter lite tråd från symaskinen. Kostnad 100kr för två stycken
Eyy vad är detta för bra trix ni kommit på? Var den svart innan? Hur gör man? Det blev nice ?Den stammen kan jag nog leva med. Blev över förväntan tycker jag. Oväntat att kaustiksodan lämnade kvar bokstäverna och jag är glad att det blev så. Det blev väl som en skyddande barriär antar jag. Tycker hur som helst att det blev riktigt bra. ?
Visa bilaga 403776
Sjukt snyggt! ? Blev sugen på att göra likadant! ?Den stammen kan jag nog leva med. Blev över förväntan tycker jag. Oväntat att kaustiksodan lämnade kvar bokstäverna och jag är glad att det blev så. Det blev väl som en skyddande barriär antar jag. Tycker hur som helst att det blev riktigt bra. ?
Visa bilaga 403776
Hade du tagit rostfria rör hade det nästan varit finmekFörlängt mitt gamla Thule-ställ med rörstumpar och popnit, så nu får Pole Taigan plats :-)
Visa bilaga 404131
Det ser ju ut att vara fullt med eltape där, helt klart fulmek.Hade du tagit rostfria rör hade det nästan varit finmek
Du kan inte fråga vad produkten heter och om vi vanliga dödliga kan få tag på den också?Mina vinter-bibs har hängt med i några år nu och börjat att nötas hål på.
Fram med nål och tråd efter nästan varje cykeltur för att dra i hop något begynnande hål.
Till slut så tog frugan med sig byxorna mina till hennes jobb för att värma fast något sorts kevlartyg över alla hål.
Hoppas att byxorna håller i några år till nu.
Visa bilaga 404641
Du kan inte fråga vad produkten heter och om vi vanliga dödliga kan få tag på den också?