Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju för jävla grym Jeff men efter att ha tittat på honom känner jag för att elda upp en kyrka för att återställa balansen i världen.
Hoppas jag verkligen inte.Känns som att denna kan bli den nya Svennebanan-Ripmo'n
Kommer nog först imorrn i dagsljusHärligt!! Mer bilder!
Lila ftw!Hoppas jag verkligen inte.
Visa bilaga 407724
Ja, *3.Åååhhh, ser najs ut :)
Kashima bling.
12spd shimano? Xt?
Verkligen! Men det är mer än lila. Bild kommer :-)Lila ftw!
Nu så. Vilken jävla cykel alltså. Trampar som en hardtail men går att skicka som fan.
Visa bilaga 407866Visa bilaga 407867Visa bilaga 407869
Nu så. Vilken jävla cykel alltså. Trampar som en hardtail men går att skicka som fan.
Mm, färg är bra.Jäklar vad stilig! Kul med en hoj med lite färg på, det är mycket grått, army green och petrol just nu i allmänhet känns det som.
Nä jag hoppade det faktiskt.
Jag tyckte vid första anblick att det stod något annat som slutar på l-l-o-n och har anknytning till färgen...
Skitfin i lila, hade gärna också haft mer färg på min men fick min svarta billigare. Hoppas på att råka på din live!Nu så. Vilken jävla cykel alltså. Trampar som en hardtail men går att skicka som fan.
Fick ett bra pris på den här, 4400 med uppgraderingar är nästan 1000 i rabatt. Men fick vänta. Beställde ju i november.Skitfin i lila, hade gärna också haft mer färg på min men fick min svarta billigare. Hoppas på att råka på din live!
Tjena folket! Sitter och funderar över storlek till sambon, hon är 165cm lång med 79cm innerbensmått S eller M?Levereras S me d125 och M med 150mm dropper? Är en h20 eventuellet h30 som är aktuellt.
Bor i övik och verkar långt till någon för provrullning... Fanns ingen hemma i umeå.
Mm den går att ta luft på nästan allt med känns det som, sjukt kul! Samtidigt känns vissa grejer lättare än förut, på gott och ont. Vilket iofs gör att det går att ta lite andra linjer som kompensation. Den här hade jag inte kört med ladd förut t ex.
Visa bilaga 407997
M10 med 36an som tillval. Plus flyttat med min 54t ratchet, Revivestolpe, sadel och grepp. Annars inte ändrat nåt. Den har ju en grymt bra spec redan.Snygg hoj å bra laddfejs?
Vad har du för spec på din Nalle?
M10 med 36an som tillval. Plus flyttat med min 54t ratchet, Revivestolpe, sadel och grepp. Annars inte ändrat nåt. Den har ju en grymt bra spec redan.
Den har potential helt klart. Men grejerna är inte inkörda eller injusterade än. Den har ju den bra dämparen också, som väl inte ens finns till 34an?Ja dom verkar prisvärda. Hur gillar du F36an jämte Mattocen?
Min F34 är riktigt bra så mistänker din Factory måste vara gudomlig.
Nä jag har ju halvöppna modellen å du har väll extra allt i din?Den har potential helt klart. Men grejerna är inte inkörda eller injusterade än. Den har ju den bra dämparen också, som väl inte ens finns till 34an?
Jag har GRIP2, som om jag fattat det rätt är en semiöppen design utan gummiblåsa som spricker. Den verkar bra oavsett.Nä jag har ju halvöppna modellen å du har väll extra allt i din?
Rädd det är ganska kärvt att beställa en cykel nu, lät som dom inte producerar pga Corona.(?)Om du inte tar en lagercykel så kan man välja dropperlängd tror jag
Tyvärr dålig koll på storlek för de längderna. Vad säger Orbeas rekommendation? Jag är 183 och ligger på övre delen av L och undre för XL. Valde L. Hur rätt som helst, för min cykling.Rädd det är ganska kärvt att beställa en cykel nu, lät som dom inte producerar pga Corona.(?)
Ingen med insikt angående storlek? :)
Jag ligger på precis samma längd och valde samma storlek och är lika nöjd! ? Jag har något korta ben för min längd så XL var aldrig något alternativ om jag skulle kunna köra 150 dropper.Tyvärr dålig koll på storlek för de längderna. Vad säger Orbeas rekommendation? Jag är 183 och ligger på övre delen av L och undre för XL. Valde L. Hur rätt som helst, för min cykling.
Samma här. Både längd och storlek. 185-dropper passar med god marginal.Tyvärr dålig koll på storlek för de längderna. Vad säger Orbeas rekommendation? Jag är 183 och ligger på övre delen av L och undre för XL. Valde L. Hur rätt som helst, för min cykling.
Mm den går att ta luft på nästan allt med känns det som, sjukt kul! Samtidigt känns vissa grejer lättare än förut, på gott och ont. Vilket iofs gör att det går att ta lite andra linjer som kompensation. Den här hade jag inte kört med ladd förut t ex.
Visa bilaga 407997
Dropp och dropp. En liten brant det går att ta luft nedför snarare. I Lackarebäck.Snygg hoj. Men var är droppet?
Stämmer att Orbea stängt igen för tillfället, enligt "lokala" handlarn.Rädd det är ganska kärvt att beställa en cykel nu, lät som dom inte producerar pga Corona.(?)
Ingen med insikt angående storlek? :)
Ja fabriken stängd. Planerad start 14 april enligt Orbea.Stämmer att Orbea stängt igen för tillfället, enligt "lokala" handlarn.
Snygg i orange, ville ha den egentligen men blev den var slut i min storlek. Har också H30 och jag har nyligen bytt till samma bromsar, de som hängde med funkade inte för hög fart, M6000 hade jag förr och de funkade skitbra. Rekondäcket får kanske åka på till sommaren men tveksamt. Har även bytt styre till lite mer rise och satt på bättre grepp. Hade gärna bytt hjul till bredare och lättare fälgar men det känns inte så viktigt just nu. Annars är det mycket cykel för pengarna.Här är min H30!
Visa bilaga 408376
Haft den sedan slutet av september nu och är sjukt nöjd. Nu har jag inte cyklat så mycket heldämpat innan att jag har nåt att jämföra med men den känns väldigt kompetent på alls vis. Bromsarna var inte direkt förtroendeingivande så dom har bytts mot Deore M6000 och Rekon-däcket bak har bytts mot ett DHR. En lite längre dropper hade varit trevligt så det kommer det nog också bli. Annars är det bara handtag o lite sånt som ändrats på den.
Har lite problem med att reglaget på bakdämparen flyttar sig från det öppna läget till mellanläget. Det händer speciellt gärna under lite stökigare nedförskörningar. Nån mer som stött på detta?
Visa bilaga 408374
Kör du inte tyngre bromsar än original också?Nu med lite lättare däck, 800g styck ungefär, väger förresten en M10 i L 13,5 kg. Bytt dropper och grepp annars. Så det finns ju lite till att hämta om man är lagd åt det hållet.