Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du menar min så...Snygg och lättad Scalpel.
Har du koll på vad originalhjulen väger?
Saeco caad4
Riktigt fin! 45mm fälg?Blev en 16 milare ut till landet.
Ruggigt skön cykel, saknas ett par riktiga högprofilare för en fulländad look?
Visa bilaga 436065
Riktigt fin! 45mm fälg?
Alltså, det där är ju grejen med moderna aerohojar som fick mig att bestämma mig för en vanlig linjehoj till slut - det är ju genuint fjantigt och ren fåfänga, men jag tycker inte att det lirar med något annat än maffigt höga hjul.Blev en 16 milare ut till landet.
Ruggigt skön cykel, saknas ett par riktiga högprofilare för en fulländad look?
Hollowgram 35or bara tyvärr.
Lite sugen på nya Zipp 303S men de är ju inte så mycket högre.
Eller https://scribecycling.eu/collections/carbon-disc/products/aero-wide-5060-d-1-448g
35 är ju egentligen den optimala avvägningen mellan vikt och aero. Aero effekten/ökningen är som mest mellan 24 till 35 säger de. Men ja den ramen kräver ju nästan minst 45 för att se helt normalt ut.
Ja du har helt rätt, fåfängan styr alldeles för mycket haha. Sen blir det inte bättre av att den ser så sjukt fet ut med Knøt 64orna, minskar inte suget direkt?
Weltklasse! Den där ät ju riktigt bra! Inte heller illa att få in både neubauten och misfits i samma cykel.
Weltklasse! Den där ät ju riktigt bra! Inte heller illa att få in både neubauten och misfits i samma cykel.
Haha, vill minnas att de gjort någon obskyr cover på The monster mash.Tackar! Vart du hittar misfits vill jag dock veta!
Haha, vill minnas att de gjort någon obskyr cover på The monster mash.
Edit: så var fallet. Den var dock från typ 2003 och bör därför inte räknas. Var en riktig gravplundring av originalet
En annan väldigt fin cover är Puddle of Mudd's liveversion av "About a Girl"*.Inte för att Misfits på något sätt är ett favoritband (jag har inget emot dem, men de har bara inte funnits inom den "sfär" (?) av musik som jag lyssnat på) men det där var inte en bra cover! Originalet är dock svårt att förbättra!
Vad gäller covers och punk rent allmänt är Social Distortion:s cover på Ring of Fire alternativt Ebba Gröns Staten och Kapitalet bra mycket bättre och typ samma genre eller varför inte Siouxie and the Banshees cover på The Passenger (inte alls lika mycket samma genre men ändå)… meeen nu glider vi lite från ämnet på alla sätt... ?
Haha, ja jag är med dig på både ebba och siouxie här i alla fall!Inte för att Misfits på något sätt är ett favoritband (jag har inget emot dem, men de har bara inte funnits inom den "sfär" (?) av musik som jag lyssnat på) men det där var inte en bra cover! Originalet är dock svårt att förbättra!
Vad gäller covers och punk rent allmänt är Social Distortion:s cover på Ring of Fire alternativt Ebba Gröns Staten och Kapitalet bra mycket bättre och typ samma genre eller varför inte Siouxie and the Banshees cover på The Passenger (inte alls lika mycket samma genre men ändå)… meeen nu glider vi lite från ämnet på alla sätt... ?
Ja det där justiemordet till cover går ju inte att o-höra om man väl hört (och sett det)En annan väldigt fin cover är Puddle of Mudd's liveversion av "About a Girl"*.
*Observera att inlägget ovan inte är allvarligt menat, och att jag inte tar något ansvar för de emotionella skador som ni drabbas av vid lyssning.
Nej, det är lite "Two girls, one cup"-varning på det.Ja det där justiemordet till cover går ju inte att o-höra om man väl hört (och sett det)
Och nu med tävlingshjul![]()
Det har tyvärr svårt att få tag på Enve-hjul ett tag, annars hade det nog suttit på min cross också.Snygg !
Synd det inte finns några tävlingar att köra bara :-(
Min har fått behålla Gravel-hjulen på....Visa bilaga 455273
Det har tyvärr svårt att få tag på Enve-hjul ett tag, annars hade det nog suttit på min cross också.
Ja vi får väl hoppas på lite kompiscross i vinter om vädret tillåter.
...o jag hann inte lägga vantarna på en ny fin gul 2021:a innan alla 58:orna var slut, på typ en vecka ! ☹
Jag har ingen aning egentligen, men på din beskrivning låter det som Torx och inte insex. Insex har inte de greppande tagagrna du beskriver. En bild underlättar för att hälpa.Hej
Jag har en Scalpel HM1 av 2021 version. På den sitter ett Cannondale Hollowgram vevparti.
På förra versionen krävdes specialverktyg för att skruva av vevpartiet. På det nya ska man använda 12 mm insex.
De greppande taggarna i låsringen är dock så korta att jag trots sprillans ny 12 mm högkvalitativ insexhylsa har runddragit låsringen på drivsidan. Ska det vara insex eller torx?
Har jag missuppfattat något eller hur gör man för att få av vevpartiet?