Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet faktiskt inte, men en snabbgoogling visar ju på en del likheter, men verkar mest vara förekommande i Amerika. Reagerade mest på att den hade ett för mig ovanligt och väldigt långt och rent ljud som läte, samt att den var ringmärkt.Husfink?
Krya på dig!Sitter hemma med influensa och tittar på lite bilder från några veckor bakåt...
Visa bilaga 497137
Visa bilaga 497138
Visa bilaga 497140
Visa bilaga 497141
Asch vad tråkigt. Ser ut som det kunde vara värre dock :) kul att du lyckades plocka ut lite flex nu! Var är det någonstans? Ser ju helt magiskt utNär man är skadad på "cykel"semestern får man helt enkelt nöja sig med att stå bredvid och fota vyerna... Visa bilaga 497260Visa bilaga 497259Visa bilaga 497261
Jo, ledighet är trevligt ?. Bilderna är från Gränna-trakten och Omberg, mkt fint!Asch vad tråkigt. Ser ut som det kunde vara värre dock :) kul att du lyckades plocka ut lite flex nu! Var är det någonstans? Ser ju helt magiskt ut
Fast den bor hyresfritt och jag bor myggfritt. Ganska så bra utbyte ändå.Du får höja hyran för att slippa kretitrastarna och pletimesarna.
När man är skadad på "cykel"semestern får man helt enkelt nöja sig med att stå bredvid och fota vyerna... Visa bilaga 497260Visa bilaga 497259Visa bilaga 497261
Omberg nära ÖdeshögNice! vart är de två första bilderna tagna nånstans?
Haha nej det behöver man inte, men det är kul =)Okej, det här med att fota insekter... Man BEHÖVER inte vara nere på f/1.8 och få det tunnaste skärpedjupet HELA TIDEN! Kan vara häftigt att ha större delen av insekten i fokus också. ;) Det är vad jag tar med mig från idag.
Visa bilaga 500756
Visa bilaga 500755
Visa bilaga 500754
En fundering angående bilden med blåklockorna och enen:Lite smått från gårdagens cykeltur och promenad strax utanför stan.
Visa bilaga 500987
Visa bilaga 500988
Visa bilaga 500989
Visa bilaga 500990
En fundering angående bilden med blåklockorna och enen:
Hade den blivit "bättre" om man hade skurit bort den delen till vänster (och i nederkant) där enen är skarp, d.v.s. ngt i stil med:
Visa bilaga 501017
Min tanke är att det man vill framhäva är blåklockarna som är i fokus mitt i bilden och då blir den delen av enen som är skarp lite av en distraktion. Synpunkter från "proffsen" i tråden?
(Och för tydlighets skull är detta absolut inte skrivet som något försök att "dissa" bilden utan det är skrivet med ärlig nyfikenhet)