Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I alla fall på XXL Triangeln i Malmö. Scott Gravel Comp och Expert. 7500 resp 10000. Endast strl L vad jag kunde se.
Visa bilaga 418448Visa bilaga 418449Visa bilaga 418450
I så fall borde det vara NOK :)Är det 10000:- Danska eller Svenska kronor? Reklamen gjorde mig lite fundersam.
Är det 10000:- Danska eller Svenska kronor? Reklamen gjorde mig lite fundersam.
Lite lustigt att lägga ut varor med label "annonseradvara" med ordinarie pris.
Gäller det också min Merida Big Nine Viper? Big Nine får man träffar på Meridas hemsida (flera modeller), men inte "Viper".Ja det där kan vara lite olika. Ibland finns cykel på en annan marknad men kanske inte i Sverige. Ibland har de bara bytt namn och ibland så får de säkert modeller byggda åt sig. Speeder heter ju normalt 100, 200 osv. Ram, gaffel, hjul, däck, bromsar och gissningsvis styre, sadel mm är nog samma som den Speeder du har på Meridas sida men utrustad med Claris istället för 105/Tourney som 400/100 har
Ja, det är väll enkelt att vara billigast ifall ingen annan säljer den. Lite synd för oss noobs dock, det blir svårt att veta om det är en bra deal. Det funkar nog för deras försäljning men jag blev bara misstänksam.Det är ett sätt som många använder sig av för att det inte ska gå att jämföra priser enkelt.
Varför inte be dem montera den åt dig? Så behöver du inte fundera nå. :)
frid!
Bak bakväxeln som är gx, resten är nx.GX Eagle för 21k
![]()
Ghost SL AMR 4,9 AL U 20, heldämpad terrängcykel, unisex - Svart - Mountainbike (MTB) | XXL
Läs mer om SL AMR 4,9 AL U 20, heldämpad terrängcykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Finns det någon annan affär som en liknande oändlig ström av "erbjudanden" som XXL sport? Jag blev tvungen att stänga av mailutskicken, blev psykad.
Tack för tipset, klippte till på en!400 spänn om man är inloggad måste vara okej för en Gore C5 Opti tröja?
Sugen på en ny jersey för sub 500.C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr - Cykeltröjor - C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr | XXL
Läs mer om C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
400 spänn om man är inloggad måste vara okej för en Gore C5 Opti tröja?
Sugen på en ny jersey för sub 500.C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr - Cykeltröjor - C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr | XXL
Läs mer om C5 OPTI jersy 25, cykeltröja, herr. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Nej då, att det bara är en "vanlig tröja" har jag koll på. Hoppas bara den känns lite mer premium än mina flesta andra tröjor jag äger. Beställde en, blir det inte bra så har man ju en ganska generöst med tid på sig att lämna tillbaka. Lite sugen på bibsen också då jag tycker kitet är rätt stiligt, har dock inga Gore bibs sen tidigare.Har inte testat deras tröjor men har annat från gores C5 sortiment och det är superkvalitet på grejjerna.
Edit: tänk på att det inte är GoreTex tyg så tröjan är inte vattenavvisande.
Nej då, att det bara är en "vanlig tröja" har jag koll på. Hoppas bara den känns lite mer premium än mina flesta andra tröjor. Lite sugen på bibsen också då jag tycker kitet är rätt stiligt.
Finns även på https://www.bike-discount.de/de/kaufen/cube-stereo-150-c-62-race-29-olive-n-grey-1013613Det rabatterade priset på knappa 33k var rätt bra:
![]()
Cube Stereo 150 C:62 Race 29 GX12 21, heldämpad cykel, unisex - Grön - Mountainbike (MTB) | XXL
Läs mer om Stereo 150 C:62 Race 29 GX12 21, heldämpad cykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Javisst är det ok pris för en instegsracer som man klarar sig på i ett flertal säsonger. Bra pris för en som inte riktigt är hundra på om racer är ens grej då prisfallet vid eventuell avyttring inte blir så farligt.Såg den här i reklamutskicket:
![]()
White RC Pro 21 - MATTE VOID BLACK - Landsvägcykel | XXL
Läs mer om RC Pro 21. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
105 R7000, aluram och kolfibergaffel för 7990. Helt ok pris kan man tycka.