Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den kommer med Specialized original luft, bara en sån sak! :-)Detta är bedrägeri...fast han har gått ner lite...?
Sommarfynd. Eller hur.
![]()
Säljes: Specialized stumpjumper evo comp 650b XL
Sommarfynd!! Köpt ny av mig på sportson Uppsala 2015 Cyklat endast ett 10tal ggr då tiden aldrig r&auhappyride.se
Den skulle jag kunna tänka mig. Kan man pruta 4.000:-?Denna har en skaplig egolapp, men även en skaplig pris-dito.
Brukar inte du kasta dina framhjul? :pEeehm... Nyreggad användare kränger nybaxad hoj?
Visa bilaga 500555
Klart man gör. Vad ska man annars göra när det blir skevt?Brukar inte du kasta dina framhjul? :p
Klart man gör. Vad ska man annars göra när det blir skevt?![]()
En sån har jag ?Den skulle jag kunna tänka mig. Kan man pruta 4.000:-?
Jag har en Pinnacle hemma. Nu är den i sämre skick och växlar behöver fixas, men jag funderade på om det var lönt att försöka få ut 2 eller 300 för den.... 4900 känns liiiite högtDen skulle jag kunna tänka mig. Kan man pruta 4.000:-?
Det där är någon scam där dom vill att du ska skicka iväg varan till dom, och så får du pengar sen, typ.Vad kan bluffen vara när svaret på min annons är följande bild? Bilden är beskärd.Visa bilaga 501086
Blocket stänger av det användarnamnet.Det där är någon scam där dom vill att du ska skicka iväg varan till dom, och så får du pengar sen, typ.
Hmm,läge att skruva isär hojen och kränga delar kanske?Vissa delar har typ 1+ års leveranstid... De kan man säkert begära överpris för... Suger, men det är som det är just nu.
(ingen aning ang. detta vevparti)
Visst begärs det överpris, men säljs det till dessa priser?Hmm,läge att skruva isär hojen och kränga delar kanske?

![]()
Säljes: Shimano Deore M6100 12sp - Komplett "Inväntar affär"
Komplett ”Shimano Deore M6100 12sp Boost”-grupp säljes från ett bygge som inte användes, rulhappyride.se
Visa bilaga 501667
Ytterligare en som begär en bit över nypris för beggade grejor som för tillfället är lite svåra att hitta i lager.
Kostar lite drygt 2600kr inklusive frakt hos tysken för nya grejor i kartong utan repor och avkapad kedja.
Jo det är väl tyvärr så :(Jag är kanske ensam, men detta tycker jag är nästan rimligt (men tråkigt naturligtvis). Värdet av prylarna dikteras inte av priset som de kostade för 7 månader sen (dessutom kommer detta kanske kosta 20% mer när det kommer tillbaka i lager), utan av vad köpare är villiga att betala nu. Jag gissar att detta säljs för runt 3000 lappen, och både köpare och säljare blir nöjda(ish). 2900 kostar den ink. frakt på bike24.
Jag tycker att det är orimligt att så många har en så pass snedvriden syn på sina egna behov och konceptet "att vänta" att den här typen av prissättning leder till (?) affär.Jag är kanske ensam, men detta tycker jag är nästan rimligt (men tråkigt naturligtvis). Värdet av prylarna dikteras inte av priset som de kostade för 7 månader sen (dessutom kommer detta kanske kosta 20% mer när det kommer tillbaka i lager), utan av vad köpare är villiga att betala nu. Jag gissar att detta säljs för runt 3000 lappen, och både köpare och säljare blir nöjda(ish). 2900 kostar den ink. frakt på bike24.
Jag tycker att det är orimligt att så många har en så pass snedvriden syn på sina egna behov och konceptet "att vänta" att den här typen av prissättning leder till (?) affär.
Det här har givetvis inga problem med att förstå och sympatisera med. Det är inte priset i sig som jag vänder mig mot.Cyklingen tillför en stor dos glädje i mitt liv. Om min drivlina är körd och jag hade inga andra alternativ skulle jag nog köpa en ny (begagnad) för överpris istället för att skippa den glädjen i ev. några månader.
Man kan inte ha alla slitdelar hemma på hyllan i fall det blir leveransproblem i världen.Det här har givetvis inga problem med att förstå och sympatisera med. Det är inte priset i sig som jag vänder mig mot.
Jag tycker dock framförhållning och planering har fått stryka på foten till förmån för en idé om att ständigt ha tillgång till det man vill ha, eller behöver, just nu. Det tycker jag är synd, och onekligen en ohållbar inställning till vår egna roll i ekonomin och världens utveckling. Med lite flyt, utifrån min synvinkel och övertygelse, får rådande situation oss att i större grad reflektera över dessa frågor och leda till förändrade beteenden.
Watch me try.Man kan inte ha alla slitdelar hemma på hyllan
Det har jag väl inte sagt ändå?Man kan inte ha alla slitdelar hemma på hyllan i fall det blir leveransproblem i världen.
Någonstans måste man ändå dra gränsen vad som är rimligt att ha hemma.
Watch me try.
Nej, nu kan jag inte hålla mig... "beskuren"Vad kan bluffen vara när svaret på min annons är följande bild? Bilden är beskärd.
Denna är rätt rolig...
![]()
Säljes: Marazzochi CRD coul suspension
Bought new 8 months ago upgrade to my bike Used for exactly 50km Sold bike with original suspension Metric measuremhappyride.se
Höjdpunkter: CRD? Coul suspension? Can be chained easily?
Det kanske är 2022-modellen av Spectral?160mm inget annat, men vill byta till en canyon spectral ?
![]()
Säljes: Commencal Meta AM 29”- 2020 DT Swiss nyskick! #SÅLD#
-Önskar sälja eller byta min Commencal Meta AM 29, 2020. -Kan även köras med 27.5” hjul om mahappyride.se
alla 27.5 spectral har 150mm slaglängdDet kanske är 2022-modellen av Spectral?
Men tyvärr hjälper nog inte att vänta. Det brukar ju vara framgaffeln Canyon ökar 10mm slag på för att skilja årsmodellerna åt.
Ja... Den går ju snabbare. Då... ??(Från fb Marketplace)
Det är ju positivt att han är ärlig, men varför vill man över huvud taget dekaltrimma gaffeln?
Visa bilaga 502066
Aah just, tänkte inte på det. ?Ja... Den går ju snabbare. Då... ??
Av samma anledning som Kelso monterade bort alla säkerhetsbälten i bilen. ??Aah just, tänkte inte på det. ?
För att återkoppla: Sålde hojen till slut för 19 500 kr (nyskick förutom lite skav längst ut på ena vevarmen och bromsbelägg som kanske behöver bytas), nypris i maj var 33 500 kr.Ber om ursäkt om detta faller in under regelbrott pga marknadsföra sin egen annons men i brist på att lyckas googla rätt på den stora "vilket pris ska jag sätta på min begagnade cykel"-tråden frågar jag här:
Har jag blivit en av dårarna på köp&sälj som sätter galna priser, eller ska jag bara ha lite tålamod?
![]()
Säljes: BMC Twostroke 01 TWO (M)
Tjena! BMC Twostroke 01 TWO i storlek medium säljes, cykeln är i toppenskick! Utmärkande för chappyride.se
Frågar för att jag inte nåt svar på snart en vecka (förutom tre scammers). Jag hade förvisso lite högre pris förut och har även fått konkurrens idag, men tycker min annons är formulerad så att det är tydligt att priset har lite svängrum och är därför förvånad att ingen hört av sig överhuvudtaget? Marknaden för dyra HTs ett år utan riktig Cykelvasa kanske inte är för het?