Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Började bli svårt att klicka fast sig...
Det gick bra, vet inte om gänglåsningen hållt korrosion borta eller vad det kan ha varit.Men du kunde får lös den? Jag är alltid rädd att skruvarna rosta fast och man får inte lös dom eller att en skruv bryter av.
Vilken gaffel? Är det en dämpare? villhöver mer information
Vilken gaffel? Är det en dämpare? villhöver mer information
En Lyrik 2019 RC2. Och det på bilden är en PUSH HC97 (som ersätter original dämparen).Vilken gaffel? Är det en dämpare? villhöver mer information
App app app , det blir aldrig den sista, alltid den senaste?Tydligen dags att ta tag i att montera ihop hardtailen. Sista uppgraderingen hämtades ut idag ?
Visa bilaga 496771
Så sant så sant! ?App app app , det blir aldrig den sista, alltid den senaste?
Färdig sats eller hemmabygge?Uppgraderat bilen med lite bra att ha med sig verktyg! ?
Pumpen är dessutom för både däck och dämpare! ?
Visa bilaga 498216
Visa bilaga 498217
Hemmabygge ?Färdig sats eller hemmabygge?
Smidig och bra lösning!Hemmabygge ?
Jag förstår inte riktigt grejen med dyra nav, det känns som att man betalar väldigt mycket för väldigt lite jämfört med andra cykeldelar. Har alla som köper fina nav den ulltimata cykeln i övrigt?
I mitt fall så är svaret ett stort Ja.Jag förstår inte riktigt grejen med dyra nav, det känns som att man betalar väldigt mycket för väldigt lite jämfört med andra cykeldelar. Har alla som köper fina nav den ulltimata cykeln i övrigt?
Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet?
Det perfekta ljudet är väl inget ljud?
Några tankar om Duke-fälgar? Jag tittar på ett par Duke Lucky Jack SLS3, 30 mm fram och 28 mm bak till min XC-hoj.Nya hjul aus Tüsken.
KingKong nav, Duke Lucky Star fälgar och DT Aerolite ekrar ?
Kan det inte bli vår nåååån gång?
Visa bilaga 470754
Visa bilaga 470753
Har bara positivt att säga om dom än så länge =)Några tankar om Duke-fälgar? Jag tittar på ett par Duke Lucky Jack SLS3, 30 mm fram och 28 mm bak till min XC-hoj.
Tack! Ja, det är dags att lyxa lite! Jag gillar 2.4-däck och är en tung åkare så jag tänkte köra på ett par bredare fälgar.Har bara positivt att säga om dom än så länge =)
Kanske i "omodernaste" laget med 23,5mm ID dock, men tycker dom fyller ut mina 2,2 / 2,25 rätt bra. Dom fälgarna du sneglar på hade varit ett våt dröm!
Håller med @Antarv. Har bara gott att säga om dessa fälgar. (iofs är det mina första i kol, så åsikten är mycket subjektiv ?)Tack! Ja, det är dags att lyxa lite! Jag gillar 2.4-däck och är en tung åkare så jag tänkte köra på ett par bredare fälgar.
Bra där. Tänker att funkar dom för PFP som borde väga hälften av mig, så funkar dom nog för mig?! ??Håller med Amtarv. Har bara gott att säga om dessa fälgar. (iofs är det mina första i kol, så åsikten är mycket subjektiv ?)
Jag har "mellanmjölks-varianten" av Lycky Jack. Alltså ID 28 (fram) och 25,6 (bak). Kör med 2.3:s däck.
Några tankar om Duke-fälgar? Jag tittar på ett par Duke Lucky Jack SLS3, 30 mm fram och 28 mm bak till min XC-hoj.