Liten bygguppdatering!
Storleksmässigt verkar jag sitta som mina nya jeans, som en schmäck! Är nöjd med att
@n3wton tog 20.5” ramen!
Jag fick idag hem gaffeln jag beställde från Decathlon(?), slängde ivrigt på den för att se!
Gaffel har sedan köp varit borttappad av decathlon, hittad, borttappad av postnord, hittad, levererad och numera lite sne, det beror nog på produktionen och inte leveransen.. Även är röret mellan crown race och benen märkligt långt, längtar tills
@LWB donationer anländer!
U-Bromsen bak verkar göra jobbet good nuff, frambromsen är typ 20% justerad så ingen kommentar där. Snygga bromsar och saknar en bricka, vet inte alls hur jag hittar en sån..
Vad tycker ni, krympslang eller ej runt bakbroms och bakväxelvajer? Inte krympt ännu så valet är fortfarande fritt!
Visa bilaga 591352
Det blir nog annat hjulpar, flirtat till mig ett silvrigt par med xt nav och ??? fälg!
Skärmar och framrack är på ingång, letade genom hela intraweb och tillslut fann jag de, någon chopper-cykel butik i Turku hade 60mm 26” GB skärmar! ?
Jag är så ofantligt taggad på att cykla denna cykel!
Inte nog med att jag får meka här hemma med ett bygge där alla stjärnor verkar vara i linje, pastan jag precis kokade blev så nära perfekt man kan komma i Sverige, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!
Tack gud för allt fint i världen,
Amen ?
Visa bilaga 591350