Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrik168 sa:Kan jag sticka ut och psykla lite medans ???
Paco sa:Hmm....och jag som tänkte starta en ny byggtråd. Får bli en annan dag då;)
Mange. sa:59 sidor helt utan byggtrådar, rr, öl eller getter
Mange. sa:Coolt paco, en sån där verkar ju vara bra.
Jag hade den på min shortlist nyligen, men fastnade för ett annat länkage system =)
Forummjukvaran hade gärna fått uppdateras, den lämnar mycket att önska för en som hänger på andra forum. Personligen gillar jag swedroids forum.Foxis sa:Nån har säkert skrivit detta, men hur svårt kan det vara att banna användarna och förhindra nyregistreringar tills dess att problemet är löst? Men en modern forummjukvara hade detta tagit max 5 minuter. // Färdiggnällt :-)
Tapatalk support har varit guldFoxis sa:Är det något egenvärde i att ha egen mjukvara (om det nu är så det är)? Varför inte bara skinna en modern mjukvara som har de modereringsfunktioner man kan behöva...?
Förlåt, NU är det färdiggnällt. ;-)
Foxis sa:Är det något egenvärde i att ha egen mjukvara (om det nu är så det är)? Varför inte bara skinna en modern mjukvara som har de modereringsfunktioner man kan behöva...?
me.I.am sa:Foxis sa:Är det något egenvärde i att ha egen mjukvara (om det nu är så det är)? Varför inte bara skinna en modern mjukvara som har de modereringsfunktioner man kan behöva...?
Precis, det här forumet har så få aktiva så ingen hade förmodligen märkt om utseendet hade ändrats. Och dessutom hade det varit mycket trevligare om Happy hade varit likt alla andra forum, egenart är så 2015.
Paco sa:Mange. sa:Coolt paco, en sån där verkar ju vara bra.
Jag hade den på min shortlist nyligen, men fastnade för ett annat länkage system =)
Ja det här länkaget verkar vara i det krångligaste laget?
Johan Falk sa:Helt galet! Just nu nästan 26 sidor med asiatisk rappakalja!
Edit: Snart 28 sidor, jäklar vad dom arbetar där borta. Energiskt som en koreansk bilfabrik.
Supertramp sa:Står det samma sak i alla inläggen?
Jimel sa:Supertramp sa:Står det samma sak i alla inläggen?
Japp jag kollade alla, dock var det liten differens i rubriken
ceel sa:Jimel sa:Supertramp sa:Står det samma sak i alla inläggen?
Japp jag kollade alla, dock var det liten differens i rubriken
Nej nu ljuger du allt. :) spammaren "Alfjd121" postade andra saker.
me.I.am sa:Känns ändå lite olustigt, är inte Koreaner välkomna här, bara svenskar??
Korrekt! Vi borde bygga en mur mot Korea, och låta dom betala för den!me.I.am sa:Känns ändå lite olustigt, är inte Koreaner välkomna här, bara svenskar??
Mange. sa:Paco sa:Mange. sa:Coolt paco, en sån där verkar ju vara bra.
Haha, ja det var ju lite svårt att få 140mm slag där ;)
Jag hade snabb på listan
fredrik168 sa:Mange. sa:Paco sa:Mange. sa:Coolt paco, en sån där verkar ju vara bra.
Haha, ja det var ju lite svårt att få 140mm slag där ;)
Jag hade snabb på listan
Paco är redan snabb!!!?
Supertramp sa:Repetition är kunskapens moder som min gamla gymnasielärare sa. :-)