Är happy hackat?

Är happy hackat?
Hmm....och jag som tänkte starta en ny byggtråd. Får bli en annan dag då;)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    602.7 KB · Besök: 17
Är happy hackat?
Mange. sa:
Coolt paco, en sån där verkar ju vara bra.
Jag hade den på min shortlist nyligen, men fastnade för ett annat länkage system =)

Ja det här länkaget verkar vara i det krångligaste laget?

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    283.9 KB · Besök: 20
Är happy hackat?
Nån har säkert skrivit detta, men hur svårt kan det vara att banna användarna och förhindra nyregistreringar tills dess att problemet är löst? Men en modern forummjukvara hade detta tagit max 5 minuter. // Färdiggnällt :-)

Är happy hackat?
Foxis sa:
Nån har säkert skrivit detta, men hur svårt kan det vara att banna användarna och förhindra nyregistreringar tills dess att problemet är löst? Men en modern forummjukvara hade detta tagit max 5 minuter. // Färdiggnällt :-)
Forummjukvaran hade gärna fått uppdateras, den lämnar mycket att önska för en som hänger på andra forum. Personligen gillar jag swedroids forum.

Är happy hackat?
Är det något egenvärde i att ha egen mjukvara (om det nu är så det är)? Varför inte bara skinna en modern mjukvara som har de modereringsfunktioner man kan behöva...?
Förlåt, NU är det färdiggnällt. ;-)

Är happy hackat?
Foxis sa:
Är det något egenvärde i att ha egen mjukvara (om det nu är så det är)? Varför inte bara skinna en modern mjukvara som har de modereringsfunktioner man kan behöva...?

Precis, det här forumet har så få aktiva så ingen hade förmodligen märkt om utseendet hade ändrats. Och dessutom hade det varit mycket trevligare om Happy hade varit likt alla andra forum, egenart är så 2015.

Är happy hackat?
En intressant fråga är hur den som skrivit boten kan vara så enormt korkad. Ingen kommer ju läsa spam om det är så mycket att allt det vettiga innehållet försvinner. Hela grejen borde bygga på att smyga in lagom många meddelanden då och då som folk klickar på. I det här fallet blir det raka motsatsen.

Är happy hackat?
me.I.am sa:
Foxis sa:

Precis, det här forumet har så få aktiva så ingen hade förmodligen märkt om utseendet hade ändrats. Och dessutom hade det varit mycket trevligare om Happy hade varit likt alla andra forum, egenart är så 2015.

App app! Du glömde få med kategorisering! En viktig detalj här!

Är happy hackat?
Johan Falk sa:
Helt galet! Just nu nästan 26 sidor med asiatisk rappakalja!

Edit: Snart 28 sidor, jäklar vad dom arbetar där borta. Energiskt som en koreansk bilfabrik.

Mm.. Det verkar som att det blev bättre fart på eftermiddagen... Nicket var BMW och en nummerserie i morse, och då hann dom bara med en sida innan det raderades.

Är happy hackat?
Är happy hackat?
Tillbaka
Topp