Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jaha balle eller vad säger man undrar om däcket kommer hålla är ca 10mm å bara laddat med en laglapp.
Sen ni som har koll går det köpa en övre styrare tull denna å isåfall gärna en länk till den tack:-)
I med såny där marint klister. Jag har aldrig provat men det borde fylla ut fint och skydda lite. Alternativt fyll på med Liquisole lager på lager. Fast det var ett dumt ställe att reva upp däcket på.
Kollade bb et med 320 inte konstigt att man drar i...å 66 grader gaffelvinkel. Vilket är helt okej men det vore skönt att få upp den lite vilket jag kommer få när rätt dämpare är på plats.
Vilket geometriläge använder du nu på droppoutsen? Det kan väl vara värt att köra en grad brantare för att få en cm högre bb? Förutsatt att du inte redan är i högsta läget... Ramen har ju ICGS-05 fästen och tar alla sådana styare, eller så kan du ha en styrare i det direktmonterade framväxelfästet. Jag har kört med bara en övre styrare och det funkar fint. Det är däremot bra att klä in kedjestaget ordentligt i slang och hålla koll så att chainslapp inte nöter ner det.
Har bara brickor till mellan läget. Har styrare på g. Från köp å sälj? sen så blir det ju högre när rätt dämpare kommer på plats så det är bara temporär.
Här är efterfrågade bilder på stänkskärms arrangemanget på min RUNE. Fungerat fint förutom att min muckynutskopia utskuren från en dokumentmapp som var lite lite tunn och skör.
Givetvis hade det varit bättre utan skarvar men plastarket jag hade var för litet.
Ja det ser ju vettig ut det där. Får pilla ihop nåt till hösten. Om nån gör nya scanna gärna in den.
Idag testade jag en otb pga att bakväxeln fastnade i spången...fick skriva isär för att få loss;-)
Blev en sväng på 3 mil i bakfyllan..
happymtb.fr skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är mer och mer dyra grejer på dina cyklar!
> :)
>
> Jag såg en ccdb air på köp o sälj 200×50,
> passar den din hoj?
> Eller ska det bli monarch?
Jag såg också den, dock hade den gått ett år utan service så man får nog räkna in en service i priset också. Och gör man det så är man inte många hundralappar ifrån en ny DB-inline med garanti och annat kul.
Men hallå den är ju från köp å sälj 400 pix är väl billigt ;) Får ju en Monarch + allt från kungen nere i götet så med den har jag kommit upp i en byggkostnad av hiskliga 2500:-
Ska ha 200X57 sägs det.
Men denna är grym skulle dock gärna ha droppouts till 135+ för jag har ett sånt nav liggandes & såna brickor så man kan sänka :)
På tal om dämpare så kör jag med den från Canyonen å den är väl 5 år gammal & fått sig sån där ytterbenservice fast det heter nåt annat på bakdämpare å den funkar ännu :)
Kan meddela att det är cykeln som gör cyklisten. Idag har jag kört upp för backar jag aldrig lyckats med innan. Då klagar folk på att am hojar klättrat kasst , undrar vad man kommer upp med en xc hoj då?
Iförsig möte jag 4 såna som inte kom upp;-)
EST skrev:
> Kan meddela att det är cykeln som gör cyklisten.
> Idag har jag kört upp för backar jag aldrig
> lyckats med innan. Då klagar folk på att am
> hojar klättrat kasst , undrar vad man kommer upp
> med en xc hoj då?
> Iförsig möte jag 4 såna som inte kom upp;-)
Spitfire klättrar som en gud uppför tekniska knix tack vare mkt anti squat i länkaget. Betydligt bättre än en HT tack vare mer grepp, som du märker.. :)
Blir skoj att se den i gbg på Lör. Ses vid starten på SS1!
> Blir skoj att se den i gbg på Lör. Ses vid
> starten på SS1!
Typiskt detta läste jag nu... Listat ut att det var du efter tävlingen är ju så kass på att känna igen folk. Lite pinsamt å tråkigt för mig, men men.
Nu har jag fått på dekalerna?
Å inga sprickor vad jag kan se.
jofahjalm skrev:
> Otroligt vackert! Eftersom detta för mitt arv
> vidare slipper jag skaffa barn...
Den har nästan samma styrvinkel bara jävligt lågt BB 320mm Urtomas glömde ju dämparen i Falun. Men annars så fattar jag varför folk är villiga att betala så jävla mycket pengar för dem. Går inte jämföra med de andra fs hojarna jag haft. Nerför tycker jag det medsta rullar ca lika far fortfarande nåt Stravarekord på min White så...Men stabiliteten gör att man vill leka & töjja på gränserna det är inte läskigt med 2 hjulssläpp osv med denna. Så det gäller att lära sig vad den kan nu är det jag som sätter gränserna alla gångerna när jag körde på Whiten var det ofta den.
Tack BjornR femman var så jävla kul i motlandningen på ena droppet så laddade jag på bra för det kom Stansvätska farandes ur framhjulet i landningen, eller bara lite osmutt kanske men jag gav allt en gubbe kan å det var så jävla kul:)
3 laglappar efter ss3 fick punka när det ca vart 1/3 kvar av stenarna å tog det lilla doppet i slutet helt utan luft.
Å fälgen ja den är rak, bra med dh fälg?
Idag kom det droppouts till 142 vilket är kanon då mitt baknav är nära döden å jag har ett spez liggandes. Så kan jag även nu höga bb et från det pisslåga 320 till lite mera:-)
Tack happy köp å sälj