Erra
Aktiv medlem
Frågor man inte vågar ställa, egentligen....
Canyon säljer ut lite cyklar till 25% rabatt. Enligt dom så ska jag absolut ha en L till mina något korta ben
.
Skall som jag skrev innan cykla Lindvallen, Flottsbro, Järvsö och ha lite kul i skogen hemma med ungarna. Så jag söker med andra ord någon enduro eller trail med slaglängd på minst 150-160mm?
Denna blev jag lite sugen på. En 27,5"
Mullet dito fanns bara kvar i storlek XL.
www.canyon.com
Har även spanat in en Fuel EX 8 som jag tycker är prisvärd.
www.henrikssonscykel.se
Skall som jag skrev innan cykla Lindvallen, Flottsbro, Järvsö och ha lite kul i skogen hemma med ungarna. Så jag söker med andra ord någon enduro eller trail med slaglängd på minst 150-160mm?
Denna blev jag lite sugen på. En 27,5"
Mullet dito fanns bara kvar i storlek XL.
Torque Park AL 6
Canyons Torque Park 6 är en drömfreeridecykel för varv i cykelparken. Med en stabil konstruktion och trickvänliga 27,5-tumshjul. Torque är konstruerad med en pålitlig aluminiumram och kan därför ta rejält med stryk och ändå fortsätta att komma tillbaka för mer. Om stora kast, massiva trick och...
Har även spanat in en Fuel EX 8 som jag tycker är prisvärd.
Fuel EX 8 Gen 6 - ML (29-tumshjul) (173-180cm) - Henrikssons Cykel
Fuel EX 8 Gen 6 är byggd för att vara en mångsidig stigcykel som klarar allt från tekniska utförslöpor till längre turer i enkel terräng. Den progressiva geometrin tillsammans med högkvalitativa komponenter gör den till ett utmärkt val för cyklister som söker en pålitlig och mångsidig...
www.henrikssonscykel.se