Pfaff
Aktiv medlem
Frågor man inte vågar ställa, egentligen....
Låta bli att bry dig!Min flera år gamla vänstersko har börjat gneka mycket ljudligt i kontakten mellan sko och pedal. Misstänker att sulan slitits lagom mycket för att en ny rörelse ska ske. Vad gör jag åt detta, slipar ner ytterligare eller börjar cykla med öronproppar? Tips?Visa bilaga 837727

