Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte han i sig utan något med mikrofonen eller mixningen som gör att allt flyter ihop till ett jättebra bakgrundsljud att somna till.Men Vacchi kan man väl ändå inte somna till?
Han snackar ju på som bara den.
Jonas lär väl ändå ha ganska lätt upp för där?Vad ska man tro om morgondagens etapp?
Visa bilaga 829933
Kan backen direkt från start utgöra en språngbräda för dagens utbrytning?
Hur mkt körning det blir i den långa backen. En del av spurtarna gissar jag kommer att åka av. Frågan är hur många.
Visa bilaga 829934
Känns som en rätt öppen etapp. GC-åkarna gissar jag dock håller sig på mattan då det är över fyra mil från toppen på backen till mål. Visserligen en del utför men också en del platt/lättåkt.
Lär nog inte vara han som kommer att slita mest. Kanske snarare minst. Dock tror jag som sagt var att han inte kommer att försöka tjäna något på det.Jonas lär väl ändå ha ganska lätt upp för där?
Himlen känns till och med lite blåare?Såja, äntligen tillbaka i Italien !
Annars kan du öppna en ny flik i webläsaren, och samtidigt titta på "Gift vid första ögonkastet" eller "Tillbaka till paradiset".Jag verkar ha hittat framgångsreceptet för att inte somna till sändningarna. Jobba hemma och ha på sändningen i bakgrunden funkar prima för att ha en perfekt blandning av uppmärksamhet och motverka insomningseffekterna. Kanske hjälper att jag inte ligger ner i soffan också.
Avundsjuk?Annars kan du öppna en ny flik i webläsaren, och samtidigt titta på "Gift vid första ögonkastet" eller "Tillbaka till paradiset".
Guld! Tack!Finns andra sajter med bättre liveuppdatering, cyclingnews.com bland andra
Italiensk kodning!Visa bilaga 830054
Kämpa Gruppo!
Inte nog med att hemsidan ligger efter streamen, den är värdelös på att ge relevant information också. Vibekodad?
Så lät det under touren också. Jag satt och väntade på att Jonas skulle sprätta men han höll sig bakom Tadej hela tiden bara. Slutade med att inget hände. Men jag hoppas du har rätt…Vismas huvudmål är väl rosa i Rom. Resultatet på dagens etapp minskade inte chanserna för detta så jag skulle tro att de är rätt nöjda. Etapperna där Vingegaard ska ställa av huvudkonkurrenterna i GC kommer senare.
Det är ett tråklag med tråkiga cyklister.Jahapp. Varför gör aldrig Visma såna här etapper? Undrar verkligen hur snacket går i bussarna gällande taktiken. Både nu i girot och i touren.
Vingegaard attackerade ju redan på etapp 2. Jag gissar att den första riktiga attacken för att försöka skapa avstånd till GC-konkurrenterna kommer på fredag.Så lät det under touren också. Jag satt och väntade på att Jonas skulle sprätta men han höll sig bakom Tadej hela tiden bara. Slutade med att inget hände. Men jag hoppas du har rätt…
e
Det är ett tråklag med tråkiga cyklister.
Det enda positiva med oljekrisen och Iran-kriget är väl att världen ställer om mer och mer till förnybar energi och att UAE:s sportswashing-kassa så småningom sinar.e
Det är ett tråklag med tråkiga cyklister.