Jenny Rissveds
2021 då, är det ingen tävlingssäsong då? :-)Ny tävlingssäsong.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2021 då, är det ingen tävlingssäsong då? :-)Ny tävlingssäsong.
Ny tävlingssäsong.
Stämmer. Undrar vilken gren hon ska sadla om till i vinter-os? ?
Kan ju hoppas. Då lär Sverige i alla fall aldrig behöva fundera på att söka vinter-OS igen.Downhill på snö kanske blir os-gren till dess?
Haha, nu förstår jag vad ni menar. Men jag ser fram emot 2021 med såklart.2021 då, är det ingen tävlingssäsong då? :-)
Fingers crossed. Vore grymt häftigt! @ioc @sokDownhill på snö kanske blir os-gren till dess?
Tyvärr har Ludmila sabbat den grenen för mig för en lång tid framöver IMHO.
Förslaget var en anspelning på just LE:s grenbyte.Tyvärr har Ludmila sabbat den grenen för mig för en lång tid framöver IMHO.
Hon har väl sitt eget lilla team och vill inte betala UCI en påse pengar för att registrera det bara för att få en bättre plats i depån etc.Misstänker att hon kan vända sig till Scotts team vid behov av hjälp.Betyder det är att det inte blir nån WC för Jenny i år? Hon saknas alltså i den listan
https://www.pinkbike.com/news/the-complete-guide-to-the-2021-world-cup-xc-teams.html
Betyder det är att det inte blir nån WC för Jenny i år? Hon saknas alltså i den listan
https://www.pinkbike.com/news/the-complete-guide-to-the-2021-world-cup-xc-teams.html
Var det inte specialized? Fast kontakterna från Scott-tiden kanske är bättre.. Eller har hon bytt tillbaka till Scott?Hon har väl sitt eget lilla team och vill inte betala UCI en påse pengar för att registrera det bara för att få en bättre plats i depån etc.Misstänker att hon kan vända sig till Scotts team vid behov av hjälp.
Vore ju något om Scott gick ut med pressmeddelandet. "Specializeds mekaniker så usla att regerande OS-mästarinnan anlitar Scotts istället!".Det är väl klart Scottmekarna hjälper henne med sin Specialized.
Under så står resten at lagen?"Here, we take a closer look at some of the top Elite teams from last year" några lag, inte alla lag med på den listan
Är startlistan klar?Albstadt helgen därpå ser jag
Nej, det vet jag inte. Vi får väl se om hon ska dit. Pratar hon om OS vore det väl konstigt annars.Är startlistan klar?
Lät positivt!Kort intervju med Jenny hos radiosporten.
https://sverigesradio.se/artikel/rissveds-infor-os-mar-battre-an-nagonsin
I direktsändningen innan intervjun sa de att hon gör säsongsdebut i helgen. Blir det i Huskvarna tro där Emil L också ska köra?
JaKort intervju med Jenny hos radiosporten.
https://sverigesradio.se/artikel/rissveds-infor-os-mar-battre-an-nagonsin
I direktsändningen innan intervjun sa de att hon gör säsongsdebut i helgen. Blir det i Huskvarna tro där Emil L också ska köra?
Fyra svenska juniorer. Kanske skulle kolla om Redbull visar det medstartlistor är på gång står det..... däremot ligger juniorernas lista ute
![]()
UCI Junior Series – XCO (HC) im Rahmen des Mercedes-Benz UCI Mountain Bike World Cup 2021 in Albstadt, 08.05.2021 : : my.race|result
UCI Junior Series – XCO (HC) im Rahmen des Mercedes-Benz UCI Mountain Bike World Cup 2021 in Albstadt, 08.05.2021, Albstadtmy.raceresult.com
Vem är den nya medlemmen i team 31?
| Kelsey Urban Team 31 |
Enligt uci.org kommer man utgå från rankingen från 20200303 och lägga till resultaten för de 2 kommande worldcup tävlingarna i Albstadt och Nove Mesto i Maj. Enligt rankingen 20200303 verkar Sverige ligga på sista plats av de som kommer med, om jag förstått rätt.Hur ser det ut med kvalpoäng till os? Har man frusit några poäng eller ranking rullar på som vanligt?
Ok, var Sverige så högt förra mars. Vi verkar vara vara på 35e nu.Enligt uci.org kommer man utgå från rankingen från 20200303 och lägga till resultaten för de 2 kommande worldcup tävlingarna i Albstadt och Nove Mesto i Maj. Enligt rankingen 20200303 verkar Sverige ligga på sista plats av de som kommer med, om jag förstått rätt.