Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:Var det bara jag som hade en liten glädjeklump i halsen när Jenny intervjuades?
Så sjukt starkt och bra gjort!
Tant_Trek sa:Paco sa:Var det bara jag som hade en liten glädjeklump i halsen när Jenny intervjuades?
Så sjukt starkt och bra gjort!
Glädjeklump, stor! Och det tåras i ögonen! Så härligt!
När hon inte fick det efter OS-guldet ska man nog inte hoppas för mycket :-(Diogenes sa:Om man nu ska utgår från akademin
”bragd substantiv ~en ~er
• storartad prestation”
borde juryn få det lätt i december.
Nä det var länge sedan ordet bragd slutade ha någon betydelse för det priset.Mats65 sa:När hon inte fick det efter OS-guldet ska man nog inte hoppas för mycket :-(Diogenes sa:Om man nu ska utgår från akademin
• storartad prestation”
kitzblitz sa:Hoppas du läser tråden Jenny :-)
GoranS sa:Tror att elitidrottare generellt sett gör klokt i att hålla sig borta från att läsa alltför mkt vad soffjuryn tycker. Känns som nedsidan är väldigt mkt större än uppsidan, om den senare ens finns.
Då en prestation kan innehålla olika delar som gör den storartad och olika människor lägger olika vikt vid olika delar tycker jag man bör ha en öppenhet för att man kan komma till olika slutsatser i frågan om årets bragd.dardos sa:Nä det var länge sedan ordet bragd slutade ha någon betydelse för det priset.Mats65 sa:När hon inte fick det efter OS-guldet ska man nog inte hoppas för mycket :-(Diogenes sa:Om man nu ska utgår från akademin
• storartad prestation”
+1nisseson sa:Helt fantastiskt, Jenny sa det bäst själv med "cirkeln sluten".
Tror att PFP och Jenny efter att båda gått igenom väldigt tuffa år förstår varandra på ett sätt andra inte gör. Vackert att se.
Sälen kanske var ett försök att blidka bragdguldsjuryn. Anja fick ju medaljen två gånger.Crossmax sa:Otroligt starkt, särskilt efter att ha inlett med att göra sälen nedför lerbranten. Men inte förvånande efter att ha sett hennes stadiga utveckling sedan hennes första världscuplopp i år.
STORT grattis Jenny!
https://www.na.se/artikel/faluns-cykeltalang-kan-ha-battre-flas-an-charlotte-kalladardos sa:Vilken jävla motor hon har.. tillbaka till världstoppen så snabbt efter ett sånt uppehåll. Kommer ihåg att jag läste någonstans före uppehållet att hon slagit något slags rekord i syreupptagning som Kalla hållit för kvinnor i Sverige.
https://www.redbull.com/int-en/events/AP-1XJS6EYM12111/live/AP-1XH4Y72KW1W11jingleyschmidt sa:Som vanligt är jag för yr i bollen för att komma ihåg någonting överhuvudtaget! Hoppas sammandrag/racet kommer upp snart så jag kan se lite godbitar. :D