Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar alternativet "jag har ingen aning eftersom det är ointressant".
Jag tycker denna poll är gravt kränkande för långsamcyklande, långsamspringande popcornspoppningsinkompetenta personer.![]()
Mina mikropopcorn brukar sluta med hälften kolsvarta och andra hälften opoppade. Tror därmed svaret på den frågan är ett kraftigt "nej". ?Om du kan poppa popcorn kan du tar sista alternativet, men jag vet inte heller om jag kan poppa popcorn.
Mina mikropopcorn brukar sluta med hälften kolsvarta och andra hälften opoppade. Tror därmed svaret på den frågan är ett kraftigt "nej". ?
Aldrig provat vad jag kan minnas, men det beror en del på att jag sett hur kastruller som används till sådant kan se ut.Vet inte, har du provat popcorn i kastrullen och gick det också fel?
Fast hur skulle han kunna komma fram till det? Det går ju inte att lämna blankt så ev. sanningssägande långsamcyklande, långsamspringande popcornspoppningsinkompetenta personer kommer inte ens att kunna svara på pollen. Och jag misstänker kraftigt att en klar minoritet av alla happyiter kommer att svara på pollen.Det är väl din projektion.
Kanske är slutresultatet TS kommer att presentera att 62.2% är skrytare.
Fast hur skulle han kunna komma fram till det? Det går ju inte att lämna blankt så ev. sanningssägande långsamcyklande, långsamspringande popcornspoppningsinkompetenta personer kommer inte ens att kunna svara på pollen. Och jag misstänker kraftigt att en klar minoritet av alla happyiter kommer att svara på pollen.
Tur att jag har en maskin till popcornen. ?
Jag har sett att det finns människor som har en maskin till cykeln. ?Tur att jag har en maskin till popcornen. ?
Jag har sett att det finns människor som har en maskin till cykeln. ?
Enligt Garmin Connect så cyklar jag snabbare än 70% av övriga användare i min åldersgrupp. Står ingenting om popcorn.
wepopop.com
Vad använder popcornsvirtuoser?Garmin Connect är för gubbar.
Gubbar som glömmer cykeldatorn igång med cykeln på biltaket.Garmin Connect är för gubbar.
NEJ !!!Vet inte, har du provat popcorn i kastrullen och gick det också fel?
NEJ !!!
Popcorn görs i stekpanna med kokosfett. Är du under 14år får du socka. Annars inte.
Alla som kryssat popcorn och inte gör så ska kryssa "milen-50".
Skärpning!!
Ok, du är ursäktad.Jag är inte undrar 14 år. Men jag har aldrig provat att poppa popcorn.
(Och jag tycker inte om popcorn)
Är det verkligen gott att äta socka?NEJ !!!
Popcorn görs i stekpanna med kokosfett. Är du under 14år får du socka. Annars inte.
Alla som kryssat popcorn och inte gör så ska kryssa "milen-50".
Skärpning!!
Alltså, jag kan ju poppa popcorn. Men jag har inga hemma. Får jag välja det alternativet iaf?
De flesta cyklar snabbare än popcorn. Popcorn har generellt sett korta ben och svårt att få kraft i pedalerna.Enligt Garmin Connect så cyklar jag snabbare än 70% av övriga användare i min åldersgrupp. Står ingenting om popcorn.
Gubbar som glömmer cykeldatorn igång med cykeln på biltaket.
Men de är så lätta att de kanske ändå får bra W/kg!?De flesta cyklar snabbare än popcorn. Popcorn har generellt sett korta ben och svårt att få kraft i pedalerna.
Jo, det tror jag definitivt. Men når man inte pedalerna så ...Men de är så lätta att de kanske ändå får bra W/kg!?
Eller värre, glömma popcon på biltaket.Gubbar som glömmer cykeldatorn igång med cykeln på biltaket.
HahahaNästa fredagspoll:
"Har du provat köra in i carporten med cykel på taket ?"
- alt 1 med Garmin connect påslagen (visa historiken)
- alt 2 jag hade "clearance"
- alt 3 + 70kSEK för skador på bil, carport och cykel.
Nästa fredagspoll:
Nu blir jag kränkt! Har inte och har inte haft vare sig bil eller carport.Nästa fredagspoll: