Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köp begagnat! Du får dubbel så mycket cykel för pengarna. Sen kan saker förstås va slitet men reservdelar till cyklar kostar inte mycket alls och om tex vevlagret behöver bytas är du inte ute med mer pengar än några hundralappar
Egentligen borde man väl räkna i en full-service i priset direkt? I alla fall om det är fina grejor och det inte finns någon journalGäller det även dämpare? Alltid förstått att det är svårt att kontrollera dämparnas skick som ny? För mig Som är landsvägscyklist.
Dämpare går inte sönder om dom underhålls ordentligt, däremot är det bra om dom får en service varje år. räkna typ 2500 för både fram och bak. Gör du servicen själv (superlätt) så kommer du undan med under en tusing.Gäller det även dämpare? Alltid förstått att det är svårt att kontrollera dämparnas skick som ny? För mig Som är landsvägscyklist.
Kan ju vart att kolla att det går att göra själv/lokalt/i alla fall inom landet. Jag pallar inte skicka nåtDämpare går inte sönder om dom underhålls ordentligt, däremot är det bra om dom får en service varje år. räkna typ 2500 för både fram och bak. Gör du servicen själv (superlätt) så kommer du undan med under en tusing