Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Giant NRS verkar helt OK! Då finns det även pengar över till en uppfräschning!
Vad är det för strl du ska ha? Folk har länkat allt från XS till M/L.
Min frus cykel, som är 155cm, borde passa dig om du är 160. Hon har cyklat på den 3 gånger sen den köptes innan sommaren. Jag försöker få henne att sälja den men problemet är att hon vägrar att göra sig av med den. Ska kolla med henne igen. Det är en ny cykel i princip. Ordinarie pris låg på 11000kr.
RS Recon luftgaffel(nya modellen), Xt/Slx 2x11 vxl, 25mm hjul med Spec Ground Control 27.5x 2.3. Det är en Focus Whistler 3.9 2019.
Visa bilaga 437748
Ungefär var bor du? jag bor i Kungsängen utanför Stockholm.Min fru har bestämt sig för att sälja cykeln om du är intresserad. Undrar bara om den inte blir för liten för dig. PMa mig så kan jag skicka bilder. Annars får jag lägga upp den på k&s senare.
Tror den skulle bli perfekt för en 12-16 åring.
Västerhaninge. Skriver pm till dig.Ungefär var bor du? jag bor i Kungsängen utanför Stockholm.
Ungefär var bor du? jag bor i Kungsängen utanför Stockholm.
Perfekt! Samma pendeltåg hela vägen!Västerhaninge.
Inga annonser i forumet // moderator.Jag är 165 cm och väger 54 kg. Det här ska bara vara en nybörjarcykel efter som jag aldrig har åkt mtb förut. jag är 13 år så jag växer fortfarande och kommer köpa en ny sen.
Har du bilder och specifikationer om den?[Annons raderad]
ska ner i källare. Strax, skickar bild då och även specHar du bilder och specifikationer om den?
Ok Tack.ska ner i källare. Strax, skickar bild då och även spec
Jag bor i Kristianstad, e vi många mil från dig då?Ok Tack.
Stockholm ligger utomlands för dig, i Sverige.Jag bor i Kristianstad, e vi många mil från dig då?
Oj det är 55 mil till KristianstadJag bor i Kristianstad, e vi många mil från dig då?
E ju Gnagare så Stockholm, Biblioteksgatan 8 är mitt mecka. Men kanske ett problem i detta läget. Skickar bild o så ändå så får vi se.Stockholm ligger utomlands för dig, i Sverige.
vad hände med ditt svar?Inga annonser i forumet // moderator.
Tror inte du ska stirra dig blind på det med en budget på 5k. Jag hade mer satsat på något som ser så välskött som möjligt utVilka specs ska en mtb ha?
Samma som en dator.Vilka specs ska en mtb ha?
Jag är magsjuk nu och så är det en timme från mig så det måste göras på en helg.Fick du och @Sam00 tag på varandra? Om han ställer upp på det så ska ni nog ses och prata och prova lite cykel. Det är mycket frågor och det är svårt att förklara i text många gånger.
Känner du dig stor och stark nu?Samma som en dator.
Du kan komma nu i helgen om du vill. Men jag måste ändå lägga upp annonsen på K&S innan. Säsongen börjar ta slut så jag kan inte hålla den till dig tills dess, bara så du vet. Lägger upp annonsen senare idag. Men gissar på att den säkert är kvar till helgen.Jag är magsjuk nu och så är det en timme från mig så det måste göras på en helg.
Det har visats massa cyklar och givit massa svar i tråden om du tar dig tid läsa den.Känner du dig stor och stark nu?
Det har visats massa cyklar och givit massa svar i tråden om du tar dig tid läsa den.
Jag har bidragit med en del och därför är frågan om specs rätt onödig.
TS har själv visat sig ha specifika krav så frågan är rentav obegriplig.
Vilka specs en MTB ska ha är precis som för en dator, dvs beror helt på vad du ska ha den till. För 5000kr kr på begmarknaden kan man få allt mellan himmel och jord, men specs beror ju på cykeltyp och användningsområde.
Mvh
Har du läst tråden så har allt det pedagogiska svarats på X antal gånger. Av flertalet personer.Jag har läst tråden, har även svarat i den och givit tips på cyklar. Grabben är 13 år och har uppenbarligen fler frågor, att det skulle störa dig är ju helt obegripligt. Sitta och dryga mot barn, stolle. Det du skrev till mig: "Vilka specs en MTB ska ha är precis som för en dator, dvs beror helt på vad du ska ha den till. För 5000kr kr på begmarknaden kan man få allt mellan himmel och jord, men specs beror ju på cykeltyp och användningsområde." var pedagogiskt och begripligt, mer sånt istället.
Motivera gärna varför en heldämpad cykel utanför budget är ett alternativ när andra föreslagna cyklar inom budget inte varit det.Är detta något?
![]()
Mountainbike säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin mountainbike säljes i hela sverige med över 2710 annonserwww.blocket.se
Om inte läsförmågan är av samma rang som din hövlighet så ser du att även jag hjälpt grabben :)Har du läst tråden så har allt det pedagogiska svarats på X antal gånger. Av flertalet personer.
Många har harit ruskigt engagerade med tips men lusten ta till sig har knappast varit i relation till andras engagemang.
Men visst, tyck du att det är dryga sig och kalla du mig stolle. Eller också gör du ett engagemang och hjälper grabben. Eller lägga tid för hjälpa andra kanske du inte har lust med?
.
Motivera gärna varför en heldämpad cykel utanför budget är ett alternativ när andra föreslagna cyklar inom budget inte varit det.
Inte ens när de finns i Sthlm en timme ifrån dig och säljs av pålitlig forumist.
Det blir lättare hjälpa dig då.
Mvh
Men du, läs tråden och kolla vem som tipsat väldigt mycket, kommenterat föreslagna cyklar och tipsat om förslag på cyklar.Om inte läsförmågan är av samma rang som din hövlighet så ser du att även jag hjälpt grabben :)
Coolt är inte samma sak som ekonomisk serva och underhålla. Har man en budget på 5000kr och nästintill ingen kunskap så är det mindre taktiskt välja en 12 år gammal heldämpad för 6000kr. En service av gaffel och dämpare är inte gratis.Han är 13, jag mer än dubbelt så gammal. Heldämpad är coolt i alla åldrar ?
Så då har du förtjänat att vara lite dryg? Konstigt resonemang. Aja, nu ha vi fläckat ner tråden tillräckligt. Lämnar det här.Men du, läs tråden och kolla vem som tipsat väldigt mycket, kommenterat föreslagna cyklar och tipsat om förslag på cyklar.
Mvh
Så då har du förtjänat att vara lite dryg? Konstigt resonemang. Aja, nu ha vi fläckat ner tråden tillräckligt. Lämnar det här.
har varit magsjuk (är fortfarande) så jag sa till honom att han kan lägga upp den på k&s men jag ser den inte där så jag tror att han har sålt den eller något.Motivera gärna varför en heldämpad cykel utanför budget är ett alternativ när andra föreslagna cyklar inom budget inte varit det.
Inte ens när de finns i Sthlm en timme ifrån dig och säljs av pålitlig forumist.
Det blir lättare hjälpa dig då.
Mvh
Ja den blev såld redan första dagen, tyvärr. Det var också nån som ville ha den till sin 16 åriga dotter.har varit magsjuk (är fortfarande) så jag sa till honom att han kan lägga upp den på k&s men jag ser den inte där så jag tror att han har sålt den eller något.
försåligt.Ja den blev såld redan första dagen, tyvärr.
Jag tror ändå den skulle ha varit i minsta laget för dig. Du behöver nog S-M.försåligt.