reachable_man
Ny medlem
Nån som köpte från evanscycles?
Tänkte köpa en cykel från ovanpå hemsida. har nån köpt en cykel från denna?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter hemsidan?Jimel sa:Köpt hjälm där, funka bra. Cykeln köpte jag från ett annat engelskt företag. Tänk på att dom har bromsarna tvärtom där borta ?
reachable_man sa:Vad heter hemsidan?Jimel sa:Köpt hjälm där, funka bra. Cykeln köpte jag från ett annat engelskt företag. Tänk på att dom har bromsarna tvärtom där borta ?
reachable_man sa:Tänkte köpa en specialized cykel. Det har otroligt låga priser i jämförelse med sverige.
En roubaix SLA sport som kostar 12000. Frågan är ska man vänta lite till så eller tar alla fina cyklar slut
KTMmarcus sa:reachable_man sa:Vad heter hemsidan?Jimel sa:Köpt hjälm där, funka bra. Cykeln köpte jag från ett annat engelskt företag. Tänk på att dom har bromsarna tvärtom där borta ?
Finns ju gott om engelska företag. wiggle och chainreactioncycles är väl måhända de största :)
Elgas sa:Har köpt totalt tre cyklar till barnen där... nu senast en specialized riprock, 20" Plus bike.. grym!! och priset är ju 40% av svenska ungefär... Galet!!
https://www.evanscycles.com/specialized-riprock-20-boys-2016-kids-bike-EV265874
Funkat kanon varje gång och även chattat med supporten vilket funka bra.. dock inte returnerat något elle rhaft problem så det kan jag inte svara på...
Ett tillägg bara så verkar de köra bromsarna omvänt mot oss, bak sitter på vänster och fram på höger... är väl höger trafiken som spökar i guess... :)