Okej vinterhoj??

SebbeK

Aktiv medlem
Okej vinterhoj??
Vad tror ni om den här lösningen??
Kolla längden på dubbarna!
<http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=13418>
<http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=13417>

Okej vinterhoj??
*asg* Tror jag vad jag vill om...

För er som inte vet vad vi snackar om:
Efter att ha kört ner för berget på vår tävlingsbana beslöt sig Sebbe för att agera trädkramare på en av träningarna. Flög rätt in i trädet och greppade det så där som man bara ser i tecknade filmer annars....

Kan tänka mig hur det skulle bli med en sån hoj... Den skulle följa honom in i trädet och nagla fast honom ännu tätare in i barken.

Okej vinterhoj??
värsta mördardäcken!!! ser grymt ut!!

För övrigt: Snygg ram - har alltid gillat GT's ramar. hade själv en zaskar för typ hundra år sen...

Okej vinterhoj??
Var en del som hade dubbdäck i Umeå när jag pluggade där. Själv körde jag på en vanlig mtb året runt i fyra år. Iofs så tränade jag inte cykling då men cyklade gjorde jag kontinuerligt.

Värsta/bästa minnet var när det var 30 grader kallt och jag skulle ner till univ. Fanns två val : Antingen frysa mycket länge (gå) eller frysa extremt mycket kortare tid (cykla) så det blev givetvis cykeln. Jag såg ut som en michelingubbe med halsduk över munnen och kinderna samt solglasögon. Ögonen var de som var svårast att skydda och det kändes som om man hade en liten ishinna på ögonen. Var rätt skönt att komma fram till universitetet. Jag har aldrig frysit så mycket alla kategorier någonsin som jag gjorde då :)

Okej vinterhoj??
Däck med stora dubbar och sen en hel hög med plåtskruv med stor skalle som du skruvar in. Täck sen hela insidan med gaffa tejp så har du ett däck som säkert är roligt att köra på hårdpackad snö men inget annat.

-Åke

Okej vinterhoj??
:D hojjade i -40 förra vintern
klarade av att vara ute 20minuter, fick andnöd av kallluften å gömde mig i en trappuppgång
sen for jag hem

ibland är stan bäst att hojja i =)

Tillbaka
Topp