OT: Julmust
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rattnalle sa:Lite väl tidigt va..?
Jag drack lagrad (precis utgången) påskmust häromhelgen iofs..
GoranS sa:Men för bövelen, börja inte snacka jul i oktober! Man kan ju bli deprimerad för mindre.
GoranS sa:Förutom att grillsäsong inte har sommar i namnet (eller vice versa). Dessutom finns ju påskmust, så något borde jul säga om när man ska dricka julmusten.
GoranS sa:Glad midsommar!
Lars.E sa:Nu blev jag så sjukt sugen på Apotekarnes ÅRSMUST.
Köpte en inför uppesittarkvällen i fjol. Höll på att skjuta hål i pannan med knallkorken, missade med ett någon millimeter. Taket klarade otroligt nog smällen och jag köpte några dagar senare sista flaskorna som fanns kvar på affären. Jag överlevde mellandagarna mest pga den dyra goda drycken med den flygande korken.
Årsmust borde man för övrigt med fördel kunna dricka året runt utan att någon tittar snett på en.
Pfaff sa:På sommarsemestrar på sextiotalet i Jugoslavien (har numera bytt till en massa olika namn...) dracks nånting som hette Yogocokta. -kokta? cocta? Ett jävla hopkok i alla fall och ett elakt svar på kåkakåla.
Måste ha varit samma som svensk julmust.
Inte gott det heller.
GoranS sa:Men för bövelen, börja inte snacka jul i oktober! Man kan ju bli deprimerad för mindre.
AddeN sa:Mums årets Årsmust. :)
GoranS sa:Lars.E sa:Nu blev jag så sjukt sugen på Apotekarnes ÅRSMUST.
Köpte en inför uppesittarkvällen i fjol. Höll på att skjuta hål i pannan med knallkorken, missade med ett någon millimeter. Taket klarade otroligt nog smällen och jag köpte några dagar senare sista flaskorna som fanns kvar på affären. Jag överlevde mellandagarna mest pga den dyra goda drycken med den flygande korken.
Årsmust borde man för övrigt med fördel kunna dricka året runt utan att någon tittar snett på en.
Vilket år var den för då?
xyz-saft sa:AddeN sa:Mums årets Årsmust. :)
Förra årets var inte så bra. Den innan det däremot var riktigt fin. Vad är det för någon smak i år?
Förra årets var inte så bra. Den innan det däremot var riktigt fin. Vad är det för någon smak i år?
Men Du tycker att det OK att prata hjul året om?GoranS sa:Förutom att grillsäsong inte har sommar i namnet (eller vice versa). Dessutom finns ju påskmust, så något borde jul säga om när man ska dricka julmusten.