Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jättelätt jueBörjar ju snart bli säsong så bäst att repetera vem som är vem.
Tiril
Visa bilaga 663908
Lotta
Visa bilaga 663909
Muschen känns inte rätt. Martins föregångare Rikard Palm gjorde det bättre.Bubblare: SVT’s Tigran Feiler
Jättenära. Verkligen. Du får en gissning till ...Semi-känd rappare, någon typ av bollsportare eller TV-hallåa?
Det är för svårt. Jag spricker av nyfikenhet.Jättenära. Verkligen. Du får en gissning till ...
Jag ska ge dig några ledtrådar kring deras yrke. Kanske är för svårt ändå, men lite utmaning ska det ju vara:Det är för svårt. Jag spricker av nyfikenhet.
Nä, det är på tok för svårt.Jag ska ge dig några ledtrådar kring deras yrke. Kanske är för svårt ändå, men lite utmaning ska det ju vara:
1) Vinteridrott
2) Man har långa saker fastspända på fötterna
3) Man har långa pinnar i händerna
4) Norge är framgångsrika
5) Några kända svenska utövare är Kalla, Wassberg, Svan och Jernberg
6) Konditionsidrott
Alltså, du kan ju inte vänta dig att du ska knäcka en så svår nöt på några timmar. Ge det några veckor med hårt intensivt tänkande och återkom sen om du fortfarande inte knäckt det så kan du få fler ledtrådar.Nä, det är på tok för svårt.
Fast är inte Pettson (eller Bertil Enstöring om man följer angivna namn) lite av en outlier? Dessutom med hatt så i gammal fem-myror-är-fler-än-fyra-elefanter-anda säger jag att han ska bort.Tjena!
Nu blir det rörigt. Uppfinningsrika män med skägg...
I röran har vi Pettson, Sven Yrvind, Anders på Veloform, Bertil Enstöring och Ingvar Kamprad.
Visa bilaga 669783
Visa bilaga 669784
Visa bilaga 669785
Visa bilaga 669789
Grymt!Tjena!
I röran har vi Pettson, Sven Yrvind, Anders på Veloform, Bertil Enstöring och Ingvar Kamprad.
Visa bilaga 669783
Visa bilaga 669784
Visa bilaga 669785
Visa bilaga 669789
Fast är inte Pettson (eller Bertil Enstöring om man följer angivna namn) lite av en outlier? Dessutom med hatt så i gammal fem-myror-är-fler-än-fyra-elefanter-anda säger jag att han ska bort.
Det var ju en lätt gissningslek. Upptäcktsresanden som får se Minus jordglobspennvässare och smäller av när han ser att hela nordpolen verkar outforskad, det är magi! Det är den bok vi läst mest för ungarna och i smyg kallar jag och ungarna granntanten för Hotta Lotta.
Det där är inte nån Anders på Veloform utan David Letterman.Tjena!
Visa bilaga 669783
Visa bilaga 669784
Visa bilaga 669785
Visa bilaga 669789
Det där är inte nån Anders på Veloform utan David Letterman.
Jag tycker så fett illa om Orban.
Tintin hör inte hemma där, anser jag.Pop-gurun Per Sinding-Larsen____________________________Handbollscoachen Jesper Jensen
Visa bilaga 671143
Fordonsfabrikören Dave Kindig_______________________________Världsreportern Tintin
Tintin hör inte hemma där, anser jag.
Den grå.Vilken är min?
Men det kunde varit 888 o 444
Eftersom du är cyklist, så har du så klart dragkrok till cykelhållaren.Vilken är min?
Vilken är min?