Övik-tråden

Övik-tråden
Är sjukt sugen, men har mitt 5natt pass så jag står nog över. Men kan mer eller mindre lova att de kommer några dit å hojar då föret säkert är helt utmärkt där nu med tanke på hur vädret varit.

Övik-tråden
Jesper, ta med hojen och kameran och far dit vettja. Banan är lång och känner du att du vill fota finns de gott om utrymme för flera ;-)

marran, inte omöjligt att ja dyker upp som moralisk belastning imorgon eftermidda på berget...

Övik-tråden
Bosse bangar, men jag kommer ändå. Har någon en 240m dämpare att låna/hyra ut ett par veckor förresten? Min vivid känns en gnutta underdämpad trots max kompressionsdämpning, så jag får nog skicka iväg den för tuuuning och moar shimz, vore gött att ha ngt att köra på så länge.

Övik-tråden
Vill bara påminna folket om morgonkväll då de blir lite dual lek på antes spår.

För er som vill kan ni komma till mig 17:30 och siktet är att vara uppe vid vägen där åsdalen spåret börjar kl 18:00 för er som vill fara dit direkt.

Med tanke på inget regn på flera dagar, kan de nog bli en speed boost på de spåret :)

Övik-tråden
Låter bra! :) Hoppas också på många åkare, destå fler destu skojigare. Inte varje gång vi far ut å kör något sånthär, var väl någon vinter senast på ett fruset skogsmaskinsspår :>

Övik-tråden
Drygt 2år sen närmare bestämt...
080209-9.jpg

Övik-tråden
Du får ge fasen i att photoshopa bilderna ;)

Ev. käk ute i morrnkväll (tisdag) och sedan bio 20:45 Predators men däremot är det varning för XC på Onsdag för dom som är sugna då :)

Övik-tråden
Jaha tydligen så ska jag på körskolan ikväll å gå på en såndär handledarkurs till brorsan ikväll, så de blir rakt inge cykling för mig :P

Övik-tråden
Satt å funderade på vem man skulle tycka mest synd om... patrik eller hans brorsa ;-)

Tack för en trevlig tur iallafall. Vi vart 4st. Förutom Marcus så dök backman och hemvändaren jonas upp. Dock så har ja lite ont i armen nu så ja får nog ta de lite lugnare nästa gång...

Övik-tråden
Var ute och pushade idag också, men denna gång fick mobil kameran åka fram för å testa multitagning på Jonny på Martins nya spår bredvid bergspasset.

Resultatet blev detta

SNC00097.jpg ht=640

SNC00098.jpg ht=640

SNC00099.jpg ht=640

SNC00100.jpg ht=640

SNC00101.jpg ht=640

SNC00102.jpg ht=640

SNC00103.jpg ht=480

SNC00104.jpg ht=480

SNC00105.jpg ht=480

SNC00106.jpg ht=480

SNC00107.jpg ht=480

SNC00108.jpg ht=480

SNC00109.jpg ht=480

SNC00110.jpg ht=480

SNC00111.jpg ht=480

Övik-tråden
ungefär 230kr med royal mail från crc för en ny axel, orkar inte jäklas med garantin för kaffepengar
och sen måste jag försöka komma ihåg å skicka dina örishplugish

haha jesper, något, var drygt nog å trampa hem med en halv axel till fotfäste :D

Övik-tråden
Ähh... tror de var ditt sätt för att försöka komma undan xc cykling ;-) (du kapade av dom tidigare och "råkade" upptäcka det när du var tillräckligt långt hemifrån för att inte hinna hem och byta ;-) )

Övik-tråden
Ett tips: låt bli Åsberget, stigen som går parallellt med asfalstvägen från masten och nedåt mellan kl 1500-1630 lördag 18/9, för då är det massa hulliganer där och kutar... och dom har t.o.m. satt upp spärrsnitslar på några ställen (som tas ner efter avslutad tävling)

Salomon Trail Tour är en löpartävling som arrangeras av skogslöparna.

mvh Henrik Pilvinge

Övik-tråden
Det är lugnt, bra å veta ifall liften inte skulle vara i funktion på Lördag :)

Men tänk gärna på att inte spärra av stigar någon vecka Innan en tävling, jag fick ta ned en avspärrning då ni hade spärrat av en stig där som vi (jag åtminstone:P) brukar cykla på. Bättre ni markerar upp och sen spärrar av dagen innan ni har en tävling då det är fler som nyttjar stigen :)

Annars, lycka till med tävlingen!

Tillbaka
Topp