Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Min GPS bestämde sig för att krascha och radera början på dagens runda. Mycket besynnerligt beteende.
GoranS sa:Kan någon vara så vänlig att radera diväteoxidnedfallet utanför mitt fönster omgående!
Bengt-re sa:NLC sa:Min GPS bestämde sig för att krascha och radera början på dagens runda. Mycket besynnerligt beteende.
Den försökte tala till dig. Nu återstår bara att lista ut vad den ville förmedla.
NLC sa:Bengt-re sa:NLC sa:Min GPS bestämde sig för att krascha och radera början på dagens runda. Mycket besynnerligt beteende.
Den försökte tala till dig. Nu återstår bara att lista ut vad den ville förmedla.
"Ur going too slow" Gissar jag
GoranS sa:GoranS sa:Kan någon vara så vänlig att radera diväteoxidnedfallet utanför mitt fönster omgående!
Tack! Det var raskt agerat.
Arsozath sa:Barometer sa:Arsozath sa:Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...
ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D
T_T
Mitt goda morgonhumör blev just raderat. Nu ska jag försöka radera lite jobb som behöver raderas innan arbetsveckan är raderad. Dessutom måste jag radera barnen från dagis idag, vilket gör att delar av min arbetsdag redan i förskott blivit raderat...
PKJoacim sa:Har raderat en massa kalorier i regnet i Högbo idag. Trancen imponerar mer och mer för varje tur. Suget efter en ny cykel är nästan helt raderat.
Barometer sa:Arsozath sa:Barometer sa:Arsozath sa:Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...
ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D
T_T
Mitt goda morgonhumör blev just raderat. Nu ska jag försöka radera lite jobb som behöver raderas innan arbetsveckan är raderad. Dessutom måste jag radera barnen från dagis idag, vilket gör att delar av min arbetsdag redan i förskott blivit raderat...
Jag hoppas raderingen av ditt goda morgonhumör sådär en vecka senare är raderat. Annars får du be admin radera mitt inlägg.
Tack. Jag skrattade högt vid flera tillfällen när jag trampade på på böljande stigar i regnet och jag kände nästan som ett rus i kroppen.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Har raderat en massa kalorier i regnet i Högbo idag. Trancen imponerar mer och mer för varje tur. Suget efter en ny cykel är nästan helt raderat.
Härligt!
Bengt-re sa:Jag skall radera lite cykelsug imorgon. Har jag otur så hinner jag få paket med delar så jag måste radera fel på brukscyklar och får mindre tid att cykla på.
PKJoacim sa:Har raderat en massa sill, öl och nubbe idag och lite senare ikväll planerar jag att radera lite räkor och vitt vin. I morgon ska jag och hustrun radera lite cykelsug i Lunsen.
Inget ont som inte har nått gott med sig.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Har raderat en massa sill, öl och nubbe idag och lite senare ikväll planerar jag att radera lite räkor och vitt vin. I morgon ska jag och hustrun radera lite cykelsug i Lunsen.
Jag åsså. Raderade ett strava pr tidigare idag. Slapp mecka cykel - fick fel gaffel som inte passade så kunde cykla istället.
GoranS sa:Har idag raderat en backe från listan av backar jag inte cyklat. Skulle nu uppskatta om någon kunde radera myggen från mina ben.
PKJoacim sa:Jag vet inte vad jag ska radera. Ska det vara så?
Bengt-re sa:Oj! Ett blött golv i kroppen - låter mycket allvarligt! Radera hål är en underlig sak - man raderar ett ingenting...
Arsozath sa:Nu har jag radera att jag aldrig ätit falafel. Det var ju jättegott ju!
Jimel sa:Nu får det fan vara slutraderat för tråden är ju raderad
marr sa:Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Yes, det ordnar vi!
Men Nä, jag tycker vi sparar den. Kanske blir ett fornminne?