Radera tråd

Radera tråd
Radera tråd
Menvaf... någon har raderat mina möjligheter att hinna med anslutningsflyget från New York till Stockholm. Får ta genvägen över Oslo i stället.

Radera tråd
Arsozath sa:
Barometer sa:
Arsozath sa:
Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...

ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D

T_T

Mitt goda morgonhumör blev just raderat. Nu ska jag försöka radera lite jobb som behöver raderas innan arbetsveckan är raderad. Dessutom måste jag radera barnen från dagis idag, vilket gör att delar av min arbetsdag redan i förskott blivit raderat...

Jag hoppas raderingen av ditt goda morgonhumör sådär en vecka senare är raderat. Annars får du be admin radera mitt inlägg.

Radera tråd
Barometer sa:
Arsozath sa:
Barometer sa:
Arsozath sa:
Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...

ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D

T_T

Mitt goda morgonhumör blev just raderat. Nu ska jag försöka radera lite jobb som behöver raderas innan arbetsveckan är raderad. Dessutom måste jag radera barnen från dagis idag, vilket gör att delar av min arbetsdag redan i förskott blivit raderat...

Jag hoppas raderingen av ditt goda morgonhumör sådär en vecka senare är raderat. Annars får du be admin radera mitt inlägg.

Japp. Det är fullkomligt raderat (raderingen alltså)! Nu skiner jag ikapp med solen på morgonen....

Radera tråd
Jag önskar att mattheten i benen kunde raderas så att jag får ut mer av kvällens skogsrunda. Den lätta migränkänningen raderas effektivt av Zomig nässpay.

Radera tråd
Första semesterdagen är i princip raderad. Nu ska bara förkylingen raderas också så att jag kan ta tag i cyklande igen. Jag hade planerat en 16-mila runda till Borås imorn, men den planen är bara att radera T_T.

Radera tråd
Jag skall radera lite cykelsug imorgon. Har jag otur så hinner jag få paket med delar så jag måste radera fel på brukscyklar och får mindre tid att cykla på.

Radera tråd
Har raderat en massa sill, öl och nubbe idag och lite senare ikväll planerar jag att radera lite räkor och vitt vin. I morgon ska jag och hustrun radera lite cykelsug i Lunsen.

Radera tråd
PKJoacim sa:
Har raderat en massa sill, öl och nubbe idag och lite senare ikväll planerar jag att radera lite räkor och vitt vin. I morgon ska jag och hustrun radera lite cykelsug i Lunsen.

Jag åsså. Raderade ett strava pr tidigare idag. Slapp mecka cykel - fick fel gaffel som inte passade så kunde cykla istället.

Radera tråd
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Jag åsså. Raderade ett strava pr tidigare idag. Slapp mecka cykel - fick fel gaffel som inte passade så kunde cykla istället.
Inget ont som inte har nått gott med sig.

Radera tråd
GoranS sa:
Har idag raderat en backe från listan av backar jag inte cyklat. Skulle nu uppskatta om någon kunde radera myggen från mina ben.

Mycket vitlök hjälper något. Annars en modern dyr gasoldriven myggjagare.

Vad för backe? Någon som passar på en bucketlist?

Radera tråd
Vill någon vara snäll och radera granen som ligger över en ledning mellan norr om uppsala? Tåget kan inte köra innan det är raderat.
Bredvid mig sitter två glada barn och en trött arg mamma. Först ger hon dem varsin cola sen kräver hon att de ska sitta stilla på sina säten o skäller på dem när de inte lyckas. Kan den som raderade hennes goda humör lämna tillbaka det genast, samt ge ungarna nåt att leka med?

Tillbaka
Topp