Såna där genomskinliga grova regnställ...

Carl

Aktiv medlem
...Var hittar man såna billigast? Tänkte vara förberedd och inte ge upp nästa gång det regnar när man kommer till backen. :)

Det är inte s, han är salta killen!

Bilagor

• salta.jpg
    salta.jpg
    9.4 KB · Besök: 18
Tack (för de vettiga svaren :P ) Hade just för mig att fox hade en sån modell. Men jag har också för mig att det finns i helt ställ med byxa? Ingen som sett?

Carl skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack (för de vettiga svaren :P ) Hade just för
> mig att fox hade en sån modell. Men jag har
> också för mig att det finns i helt ställ med
> byxa? Ingen som sett?

Jo d stämmer , fox har en jacka utan luva och ventilation under armarna samt ett par byxor till.
D tråkiga med detta ställ e att d e så galet varmt trots vent ....

Hälsar min fru

tror race face även har en, sågan är ju meningen me sådan, om du ändå ska köra massa backe med dem. andas inget, det vill säga, istället för att bli blöt av regn, blir du blöt av svett :D men ösregnar det verkligen äre väll skönt, men för vanligt regn vetefan.

Fox jackan blir man som sagt galet varm av, brukar bli lika blöt ändå, fast innifrån, som om man vore utan regnjacka och de regnar...

Jag tror mer på en gamal/billig vind/funktionsjacka, som släpper ut vattenånga... Har just lagt min gamla haglöfs till cykelkläder får se hur den fungerar...

Ursäkta att jag kapar tråden lite men är det nån som vet om det finns regnvästar .Har sett proffsen använda såna .Helst typ genomskinlig eller halvgenomskinlig

Tillbaka
Topp