Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Supersonic sa:Håller med om att du ska köpa en 2017 eller 2018, inte äldre. Om du väntar några veckor kommer det ut begagnade hojar, där du får klart bättre hojar än 940 för samma peng.
Tomas m sa:Har en spark 2018 med aluram som gnirkar från plastbussningarna i länkaget till fjädringen.
Någon som fått bort gnirket?
Paulie sa:Hej,
Jag är 188cm med benmått på 90cm. Ligger mellan L och XL. Lite osäker vad man ska ha och XL verkar inte finnas några kvar nu att prova...
Någon i liknande längd och vad kör ni?
Mvh
Paulie sa:Hej,
Jag är 188cm med benmått på 90cm. Ligger mellan L och XL. Lite osäker vad man ska ha och XL verkar inte finnas några kvar nu att prova...
Mvh
MX4ALL sa:Funderar på att köpa en 920. När kommer -19 hojarna?
Kommer 18 hojarna sjunka då?
Jim.E sa:Hej, har nu bytt alla länkagedelar, lager och bussningar. Men något jag funderat över länge är att på alla länkagebultar står det 10NM, 88 LBS på förutom till den genomgående bulten där kedjestagen fäster i ramen där de står 20NM, 88 LBS.
Så vilket moment gäller på just den genomgående bulten tro?
Scott Spark RC 2017
pertan sa:Vad cyklar du?Paulie sa:Hej,
Mvh
Snabb xc= XL, brötigare stig =L skulle jag säga.
Lycka till med ditt köp!
Skalman99 sa:Hej, hjälp en rookie :) Sitter det en genomgående axel i den här leden? Hur får man ur den isf, bara lossa skruvarna, ta ett don och knacka ur den?
Tänkte försöka fetta in den i min jakt på knakljud.
Sitter lager pressade i länkarmarna där du ringat in, så lossar du det övriga är det bara att dra/vicka av länkarmarna rakt utåt. Uppe till vänster i bild sitter det glidbussningar i länken.Skalman99 sa:Hej, hjälp en rookie :) Sitter det en genomgående axel i den här leden? Hur får man ur den isf, bara lossa skruvarna, ta ett don och knacka ur den?
Tänkte försöka fetta in den i min jakt på knakljud.
Jim.E sa:Hej, har nu bytt alla länkagedelar, lager och bussningar. Men något jag funderat över länge är att på alla länkagebultar står det 10NM, 88 LBS på förutom till den genomgående bulten där kedjestagen fäster i ramen där de står 20NM, 88 LBS.
Scott Spark RC 2017
HenkeN sa:Jim.E sa:Hej, har nu bytt alla länkagedelar, lager och bussningar. Men något jag funderat över länge är att på alla länkagebultar står det 10NM, 88 LBS på förutom till den genomgående bulten där kedjestagen fäster i ramen där de står 20NM, 88 LBS.
Scott Spark RC 2017
Ska göra detsamma, köper man alla lager och bussningar i ett paket eller måste man köpa löst? Är det svårt att byta?