Söker subgrupp VR -23 med utgångspunkt Göteborg/Mölndal

Rzor

Medlem
Hur hittar jag en seriös subgrupp till Vättern 2023 som har träningsrundor som utgår från Göteborg/Mölndal?
Är jag tvungen att ställa på bilen och skaffa facebook?
Jag kan lägga 10h+ i veckan.

Blir nog svårt att hitta cyklister utan facebook tbh

Gruppen "vi som älskar lvg cykling" är typ 25K medlemmar därtill har varenda cykelklubb en egen grupp på messenger

Eller hur hade du tänkt föra kommunikation eller hitta cyklister? SMS och lunarstorm fungerar inte

Blir nog svårt att hitta cyklister utan facebook tbh

Gruppen "vi som älskar lvg cykling" är typ 25K medlemmar därtill har varenda cykelklubb en egen grupp på messenger

Eller hur hade du tänkt föra kommunikation eller hitta cyklister? SMS och lunarstorm fungerar inte
Funkar det inte som man gjorde förr? Dvs det bestäms en eller två fasta tider per vecka med fast startplats, sedan är det bara att dyka upp.

Skaffa ett anonymt konto. Min erfarenhet är att det alltid är bra att vara medlem i grupperna för att se om några eventuella ändringar görs, kan vara flyttad mötesplats eller ändrad tid för att hinna med en längre runda. Även om det inte sker ofta så är det sjukt värt när det väl händer.

Eller skaffa någon på insidan som kan förmedla informationen.

Lygnens venner, Kungsbacka ck, Hisingen ck, aktivitus/Void, ck Sundet är väl några som hade subgrupper i år. Vet att Lygnen har börjat planera och kolla intresse inför nästa år, tror dock inte de kommer köra nån supersnabb grupp

Tack för vägledningen. Jag ska skaffa mig ett semi-anonymt facebook-konto, sedan är planen att hänga med på någon av Hisingen CK:s introrundor.

Tillbaka
Topp