Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju ut som de har många år på nacken, redan efter 1 år känns som att jag gör rätt när jag vill få köpet hävt på grund av dålig kvalite. Synd på dessa däck för det är ju grymt bra grepp.Jag har sådana (i och för sig inte tubeless varianten utan den enklare med vajer) och de torkade i sidogummit efter ett år. Tror det bara är kosmetiskt men ändå.. Men mönstergummit verkar ok.
Edit: Och jag har kört dem tubeless utan bekymmer. Men det var iofs förra året innan alla torrsprickorna uppenbarade sig. Visa bilaga 608259
Är dina också torrspruckna som mina?Åt mig är det i sidoväggarna det helt plötsligt uppstår hål, även om den bara cyklas på snötäckta vägar just nu...
Nä nya för vintern och ser helt friska ut. Ändå kommer små hål av sig själva, precis som om dom brister, men oftast vid väderomslag eller när man tar in/ut ur garage och låter dom ståÄr dina också torrspruckna som mina?
Jag hade tänkt montera dessa men inte fått tummen ur, men då tänkte jag att det nog är bäst att köra slang i så fall.
Rookie, jag är på mitt tredje par 29x2,8 :-)Jag är på andra uppsättningen nu i storlek 29x2.25, jag fick en ny uppsättning på goodwill men nästa säsong blir det andra däck. Första uppsättningen började spricka efter halva vintern, nya däck den här säsongen och dom ser redan så här illa ut efter bara tre veckor. Soumi tyres svar var att jag har haft för lågt däcktryck… Visa bilaga 664908