Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Endcapen ska loss. Det är den svarta grejen som sitter längst ut på axeln vid bodyn.
De sitter ibland som bara den på Bontragernav. En lageravdragare gjord för att greppa invändigt har jag använt med framgång, typ: https://www.motoaction.se/9-delar-lageravdragarsats-vidaxl-p2458202?variant=2455583&utm_term=&utm_campaign=&utm_source=google&utm_medium=cpc&campaign_id=20469267793&adgroup_id=&ad_id=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax - All&utm_id=20469267793&gad_source=1&gad_campaignid=20469270937&gbraid=0AAAAADzwDR62rdWyGZHyTJd_3PriuZKHx&gclid=Cj0KCQjwo63HBhCKARIsAHOHV_WsA7lzdfp5GDdoOwF417oMXI5YBiklqORdNEUn4Pu5PZiSpONMMeQaAqBLEALw_wcB
Har ingen aning om just den länkade är bra eller passar, mer för att visa vilken typ av verktyg jag använt.
Thx @Errno är det just det du länkade till som är rätt size?jag har också haft problem att få loss endcaps på Bontrager hjul och förstört med tänger osv.
Köpte den här, den är riktigt bra.
Den finns dock i två storlekar så man köper rätt
![]()
UNIOR Hub Genie 12/15mm avdragare för end-caps | TCMcykel.se
Köp UNIOR Hub Genie 12/15mm avdragare för end-caps online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av UNIORwww.tcmcykel.se
Perfekt, tack jag beställde precis en.Ja det ska det vara, kollade min gamla order och det var den jag köpte.