Våld mot Pendelcyklist i Stockholm
Häromdan på den lokala busfabriken noterade jag att en mamma och hennes ca 2årige son hoppade på en av studsmattorna. Naturligtvis tog jag på min kamerahatt och gick upp på studsmattan och sa till dom att sluta genast och att jag minsann inte skulle flytta mig förrän dom lämnat mattan. För det första förklarade jag för mamman (som var klädd i mjukiströja) att man inte får hoppa på studsmattorna om man väger mer än 80kg och det syntes lång väg att hon vägde minst 83,4kg vilken jag oxå påpekade. Vidare får man inte vara två personer på studsmattan vilket jag oxå förklarade. Allt står tydligt på en skylt sidan om studsmattan. Mamma och son ville inte lämna mattan och då lyfte jag naturligtvis ner barnet då jag har tonvis med civilkurage och är allmänt jätteduktig. Då blev mamman högljudd och gick aggressivt emot mig så jag slog henne i ansiktet i självförsvar för hon ville inte lyda mig när jag sa till henne att stanna.
Suck, när f-n ska folk lära sig läsa skyltar och följa dom regler som är uppsatta. Att människan överhuvudtaget FÅR ha barn är en gåta. Hon borde portas från samhället på livstid och stekas på svag värme tills hon lär sig.
Nä men allvarligt bikestockholm verkar ju faktiskt vara polis på riktigt. Kolla själv
Suck, när f-n ska folk lära sig läsa skyltar och följa dom regler som är uppsatta. Att människan överhuvudtaget FÅR ha barn är en gåta. Hon borde portas från samhället på livstid och stekas på svag värme tills hon lär sig.
Nä men allvarligt bikestockholm verkar ju faktiskt vara polis på riktigt. Kolla själv