weldion
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Då är det bara att byta till Di2 eller AXS. Enda rimliga lösningen tycker jag.äh, har tusen tänger redan men ingen för just detta. Får gå med flacktång![]()
Då är det bara att byta till Di2 eller AXS. Enda rimliga lösningen tycker jag.äh, har tusen tänger redan men ingen för just detta. Får gå med flacktång![]()
Har samma cykel och ska göra samma upgrade, använder som vintercykel och suntouren blir som en helstel i kylan :)Bytte ut SR Suntour XCR 34 Air mot RS Yari RC.
Visa bilaga 509511
Mycket större uppgradering än jag kunde tro! Och den dagen jag eventuellt vill uppgradera igen så medger ju Yarin en hel del valmöjligheter. Det skulle gå att argumentera för att jag kastar bort pengar jämfört med om jag bara köpt en bättre Stoic från början, lika så om jag köpt en Lyrik från början. Men när jag köpte cykeln visste jag inte hur kul det skulle vara att cykla. Och jag finner ett stort nöje i att börja ganska enkelt och prova vad olika uppgraderingar ger.
Haha, nej vintertid var den gaffeln verkligen inte kul.Har samma cykel och ska göra samma upgrade, använder som vintercykel och suntouren blir som en helstel i kylan :)
haha nee fyfasen, den dög ändå i varma grader men är för van vid pike/lyric så en yari lär sitta bra på de :)Haha, nej vintertid var den gaffeln verkligen inte kul.
Funkar det? Det blir inte skrövligt fort?Skyddstejp på finflaskan
Visa bilaga 530820
Wow!Mina herrar, och dam, låt mig presentera 200 gram penisar.
(det är inte 200gram, men solid klump mässing)
Hur spänner du styrlagret?Pendlarhojen fick ny ställbar styrstam. Rätt clean, skruvarna framåt och ingen vanlig topcap. Äkta Biltema:
Visa bilaga 525054
---
Sedan fick XC-pendlarn ny växelwire+hölje. Hoppas det funkar bättre nu, växlingen har krånglat länge, verkar vara wiren.
Visa bilaga 525056
Sedan en sak som slarvern @unsuspected hade missat...
Färgmatchad wire-ände
Visa bilaga 525055
Under gummipluppen där uppe sitter en helt vanlig insex som man skruvar mot star nutenHur spänner du styrlagret?
bra gjort, man går för länge med dåliga skor...Nu åker gympadojorna I soptunnan. Ledsnat på blöta och kalla fötter och förhoppningsvis blir det bättre nu, i alla fall om temperaturen är runt nollan. Alla pratar om hur bra cykelskor är så har lite motvalls kört på med min Nike bra för att.. Grumpy old man.Visa bilaga 532660