Sambal Oelek
Aktiv medlem
Visa din uppgradering
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Bytte dämperi bak från Float CTD till McLeod. Bara testat ett par kortare rundor men känns riktigt bra. Betydligt aktivare och sväljer stort och smått. Tydlig skillnad mellan IPA-lägena men trampgung är ju inget jag bryr mig så mycket om så det blir nog mest att köra helöppet eller möjligtvis första klicket på stig.
/Johan
Najs! :-)johnny165 sa:Nya feta 2.8 däck bak och lite guld klibbor på naven:) unnade mig också nya pedaler:)
Lite nya lätta titanskruvar och fläskdäck fram också!
...
jahaja sa:Super Record EPS och nya hjul sen senast , krävdes lite borrande och brotschande för intern dragning och dolt batteri. . Tyvärr bara halvtaskiga mobilbilder
Vernersson sa:Jag har mest satsat på att "uppgradera" mig själv senaste tiden och det går faktiskt framåt :-D
Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Skogsgubben sa:Najs! :-)johnny165 sa:Nya feta 2.8 däck bak och lite guld klibbor på naven:) unnade mig också nya pedaler:)
Lite nya lätta titanskruvar och fläskdäck fram också!
...
Men visst är däcken monterade med olika rotationsriktning (mönstret åt olika håll)? Ska det vara så?
nisseson sa:Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Att öka FTP med 20% på två månader måste vara dyrt. Inte i cykelmaterial kanske men det kan väl krävas en hel del... läppbalsam... för att lyckas med det? ;-)
Vernersson sa:Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Hahaha.... F'låt!
Kan jag gottgöra det hela med att jag har Thomson hisspinne på både AM & XC hojen, att jag uppade till Saintbromsar på DH'n, att jag har 3 (gemensamma) hjulset till XC & AM hojarna, att jag har 2 hjulset till DH'n..... Bara för att skrapa på ytan?
marr sa:Vernersson sa:Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Hahaha.... F'låt!
Kan jag gottgöra det hela med att jag har Thomson hisspinne på både AM & XC hojen, att jag uppade till Saintbromsar på DH'n, att jag har 3 (gemensamma) hjulset till XC & AM hojarna, att jag har 2 hjulset till DH'n..... Bara för att skrapa på ytan?
Nej, allt detta är ju använda prylar. Du kan inte köra dem retroaktivt här.
Vernersson sa:marr sa:Vernersson sa:Crossmax sa:+1. Det var inte sånt skit jag skapade den här tråden för. Det ska kosta att vara med här, helst mycket.
Hahaha.... F'låt!
Nej, allt detta är ju använda prylar. Du kan inte köra dem retroaktivt här.
Käften marr! :-P
Putteman sa:Trek TopFuel.
Tagit bort framväxel och monterat Absolute Black oval enkelklinga 30 tagg. Samtidigt bytt kassett till SunRace 11-42 (10-steg).
Samtidigt nya däck o slanglöst. Blev en riktigt pigg o glad stig moppe nu!
Som ni förstår så var jag ute efter att behålla riktigt lätta klätterväxlar, detta då jag känner mig både svag och fet uppför, plus att jag gillar rätt hög kadens. Sjukt nöjd med utväxlingen iaf. Använder både högsta o lägsta växel. Visst är inte högsta jättehög, men det har aldrig begränsat mig än där jag kör.
oskaren sa:SKF tätningar, liten men naggande god uppdatering!
Det märks en liiiten skillnad när man gungar på gaffeln, hur den funkar i skogen vet jag ej än. Den känns dock lite mer genomtänkt än RS original med en kant längst upp och plats för mer fett.wenna sa:oskaren sa:SKF tätningar, liten men naggande god uppdatering!
En ärlig review...... märker man någon skillnad?