Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beställ från svenska slikgraphics.com, grymt fin kvalité på dekalerna plus att du kan färgsätta dom själv direkt.BudgetHT fick budgetupgradering i form av ny gaffel och framhjul. Från 100mm 30 Silver TK till fjolårets Recon RL på 140mm. HA borde nu vara 65 grader.
Måste dock dekaltrimma rackarn.
Yes! Beställde ett set igårkväll, får hoppas att jag fick till färgmatchningen nu bara ?Beställ från svenska slikgraphics.com, grymt fin kvalité på dekalerna plus att du kan färgsätta dom själv direkt.
haha, känner igen mig. Tycker den där är överlägset bäst.Ja men det var då själve fan också. Knäckte dropperreglaget när jag vurpade i söndags och beställde ett nytt från Woolf Tooth — man missar ju inte chansen att pynta med mer lila bling ? Och fan om det inte var en sjuhelsickes uppgradering, droppern fungerar mjukare än någonsin!
Får man smak för the good stuff går man ju aldrig tillbaka, ska man behöva köpa 800 kronorsspakar nu också? Den här sporten tar livet av mig, eller i alla fall min plånbok.
Visa bilaga 520289
Så sant så sant....Ja men det var då själve fan också. Knäckte dropperreglaget när jag vurpade i söndags och beställde ett nytt från Woolf Tooth — man missar ju inte chansen att pynta med mer lila bling ? Och fan om det inte var en sjuhelsickes uppgradering, droppern fungerar mjukare än någonsin!
Får man smak för the good stuff går man ju aldrig tillbaka, ska man behöva köpa 800 kronorsspakar nu också? Den här sporten tar livet av mig, eller i alla fall min plånbok.
Visa bilaga 520289
Trevliga uppgraderingar.Ersatte mina Hope med Saints, slängde bort mina plattisar, skaffade lite hår på bröstet med clipless samt något nytt att hålla fast sig i.
Riktigt fint!Ja men det var då själve fan också. Knäckte dropperreglaget när jag vurpade i söndags och beställde ett nytt från Woolf Tooth — man missar ju inte chansen att pynta med mer lila bling ? Och fan om det inte var en sjuhelsickes uppgradering, droppern fungerar mjukare än någonsin!
Visa bilaga 520289
Vart hittade du dem?Måste matcha kedjans färg på skruvarna också. Fick hem ett gäng titanskruvar + brickor idag. Synd att det är så klent med utbudet av torx i titan.
Visa bilaga 520875
Skruven:Vart hittade du dem?
Tack!När jag skulle montera på min nya CS-R8000 11-32 kassett enligt två inlägg här ovan, så passade jag på att göra rent och serva mitt Mavic bakhjul. För några år sedan fick jag personligen uppleva "mavic wheel death squeal" när jag frihjulade i hög fart och det var inte kul. Nu tar jag isär bodyn varje vinter och gör rent den och klackarna. Oljar sedan in den med lite Shimano hydralolja som egentligen används till hydraliska bromsar! Ska vara bästa oljan enligt många ”proffsmekaniker”. Sedan rullar de ännu en säsong (cirka 4500 km) och är tysta och fina!
![]()
![]()
jävlar, vad hade du för telefonnummer? så man vet vilken verkstad man ska vända sig till? :)Nytopsat garage.
Ingen bil här inne inte, endast mina cyklar.
Visa bilaga 521114Visa bilaga 521115Visa bilaga 521117Visa bilaga 521118Visa bilaga 521119Visa bilaga 521120Visa bilaga 521121Visa bilaga 521122Visa bilaga 521123Visa bilaga 521124Visa bilaga 521125Visa bilaga 521126Visa bilaga 521127Visa bilaga 521128Visa bilaga 521129Visa bilaga 521130
Man cave de lux! Snyggt!Nytopsat garage.
Ingen bil här inne inte, endast mina cyklar.
Visa bilaga 521114Visa bilaga 521115Visa bilaga 521117Visa bilaga 521118Visa bilaga 521119Visa bilaga 521120Visa bilaga 521121Visa bilaga 521122Visa bilaga 521123Visa bilaga 521124Visa bilaga 521125Visa bilaga 521126Visa bilaga 521127Visa bilaga 521128Visa bilaga 521129Visa bilaga 521130
Jag gjorde samma uppgradering här i år, efter sju(!) år i huset. Vilken lyx!Har bott i hus snart tre år men pga renovering så har det dröjt med att kunna skörda frukterna av husboende. Men igår så äntligen fick vi vatten på gatuplan!! Så nu jävlar ska det tvättas cyklar!! :)
Före:
Visa bilaga 522208
Efter:
Visa bilaga 522209
Haha, ja, vilken befrielse alltså! ??Jag gjorde samma uppgradering här i år, efter sju(!) år i huset. Vilken lyx!
Vi kommer!Har bott i hus snart tre år men pga renovering så har det dröjt med att kunna skörda frukterna av husboende. Men igår så äntligen fick vi vatten på gatuplan!! Så nu jävlar ska det tvättas cyklar!! :)
Före:
Visa bilaga 522208
Efter:
Visa bilaga 522209