Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rena kallingar?
Underbart snyggt. Men var är alla skiftnycklar?!Off-season, passade på att bygga ett riktigt arbetsbord istället för ett rangligt gammalt skrivbord med flyttkartonger under.
Bonus att få bort kompressorn också. Ge det ett par veckor då är det fullt med bös igen.
Har dykt in lite nya kartonger under tiden, får se om dom hamnar i tråden senare.
Visa bilaga 814740
SÅ lång tid!! Bättre kan du!
Nästan lite akustiskt.Dreven får äntligen en ordnad tillvaro.
Visa bilaga 814728
Så här illa var det under flera år...
Visa bilaga 814729
Hur ser den ut?Underbart snyggt. Men var är alla skiftnycklar?!
Vill du ha en cykelparkeringsskylt att hänga upp ovanför bänken har jag en som inte ryms hemma - skänkes mot frakt för att du har det så fint i verkstaden.
Här är den snygga skylten, hittad i en snödriva utanför en Thaimassagesalong för evigheter sedan:Hur ser den ut?
Det är inte lika städat om man pekar kameran åt andra hållet :p
Använder väldigt lite nycklar vid cykelmek.
7 till att lufta bromsar, lite udda stora storlelar vid gaffelservice.
Tångnyckeln bor permanent i "ta med"-lådan, vill inte glöma den hemma när man åker till bikeparks
Och lite högre utväxling med en tand mindre!lättare kassett
Visa bilaga 815813
Va blir det för däck och hjul på den?
Egna Coolhjul såklart och :Va blir det för däck och hjul på den?
Jag har ett par hjul med likadana däck hängande som ska sitte på gruscykeln så fort det blir tillfälle. Lite spännande
Inte 45?
Jo, fram.....Inte 45?
Är detta skatteåterbäringstråden?Ny cykel, nya klingor fram 54/40 så nu måste FTP:n upp. Guldkedja för att ... det matchar ramlacken. Provar TPU innerslang Pirelli RS. Ny hjälm, nya kläder nya strumpor/skoöverdrag. Uppgraderade tvättmaskinen med lagningslappar, så nu funkar den igen.
Visa bilaga 818624
Visa bilaga 818625
Klockren prioritering är det iallafall, cykel först och diskmaskin sekundärNy cykel, nya klingor fram 54/40 så nu måste FTP:n upp. Guldkedja för att ... det matchar ramlacken. Provar TPU innerslang Pirelli RS. Ny hjälm, nya kläder nya strumpor/skoöverdrag. Uppgraderade tvättmaskinen med lagningslappar, så nu funkar den igen.
Visa bilaga 818624
Visa bilaga 818625
Såhär långt så är den största skillnaden att dom roterar spikrakt jämfört Contis vingelgummin.Vill gärna höra skillnaden sen![]()
Bra köp! Blev ett par rx-910 för mig.
Jan Guillou-storlek på den!Fenix 7S —> Epix (Gen 2) Pro 42mm.
Nu får det vara färdigbytt för ett tag framöver, om inte plötsligt Fenix 8 43mm reas ut för 4995.
Visa bilaga 820215
stiltje.net
Icke, det är telefonens lins som spelar ögat ett spratt. Klockan är 42mm, dvs motsvarande en modern datejust (för att välja en dagsaktuell referensstorlek).Jan Guillou-storlek på den!
![]()
De bautastora armbandsuren
När jag gick på låg- och mellanstadiet var ordet ”bauta” väldigt populärt. Från början kommer det från isländskans ”bautasteinn”, en rest sten från yngre järnåldern, men som förled är bauta trolige…stiltje.net