Yeti på Cykelkraft!

Yeti på Cykelkraft!
En rund färg

orange.jpg

Yeti på Cykelkraft!
TK sa:
D i U sa:
TK sa:
D i U sa:
Är det där med switch infinity bra grejer? Känns som det sitter lite utsatt för stänk å skit. Service? Delar? Blev sugen på en sb5 när jag såg den.
Jag är inne på min 4e säsong nu och switchen har inte fått annat underhåll än att jag tryckt in lite fett med en fettspruta 2 gånger om året och
den är fortfarande som ny.
Switchen verkar vara en riktigt bra konstruktion, däremot så har jag bytt lager i övriga länkar några gånger..

Aok, såg nåt klipp på youtube där de ska plockas isär å smörjas/rengöras var 40e timma men det e klart, så säger dom om gafflar å dämpare också.
SB5an i svart/turkos såg riktigt läcker ut.
Nej det är fel, man skall aldrig plocka isär dem.
Det sitter smörjnipplar där man trycker i lite fett emellanåt, kanske var 40 timma. Det är ett jobb som tar ungefär hälften så lång tid som att smörja kedjan.

Fan nu blev jag ännu mer sugen. Vill inte lämna min Santa Cruz igentligen men yetin är vansinnigt läcker.

Yeti på Cykelkraft!
Yeti på Cykelkraft!
Var väldigt nära att klicka hem en nu på rean men jag velade tydligen för mycket.
Först ändrades rean från 14% till 13% och nu har den ändrats igen till 6%. :(

Yeti på Cykelkraft!
Eveningstar sa:
Var väldigt nära att klicka hem en nu på rean men jag velade tydligen för mycket.

Vilken var du intresserad av? Bara ramen?
Dom flesta cyklarna har 20% men ramarna 6%

Yeti på Cykelkraft!
Fredde78 sa:
Eveningstar sa:

Yes, bara ram.
Sen måste jag vela klart om färgen också. =) Svart/grått är ju tråkigt men inte lika lätt att tröttna på som en skrikig "årets färg"?

Yeti på Cykelkraft!
Eveningstar sa:
Fredde78 sa:
Eveningstar sa:

Yes, bara ram.
Sen måste jag vela klart om färgen också. =) Svart/grått är ju tråkigt men inte lika lätt att tröttna på som en skrikig "årets färg"?

Måste vara bättre att köpa hel cykel och sälja av allt man inte vill ha med tanke på rabatten?
Jag är svag för yeti turkos.

Tillbaka
Topp