Utvärdering av rejäla dragkrokshängda cykelhållare

Jag är på jakt efter ett ställ för dragkroken nu och efter att ha läst den här tråden så vet jag inte om jag blivit så mycket klokare egentligen ?
Det kommer användas kanske max 5 ggr per år med 1-3 cyklar och den vanligaste turen lär bli runt 15 mil enkel väg, men nån gång ibland kanske man åker längre också.

Smidig förvaring är därför ganska viktigt och tar det tre minuter extra att sätta på det så gör det inte nått direkt heller. Eftersom det inte kommer användas så mycket blir man ju inte heller supersugen på att lägga för mycket pengarna det, mellan 3000-5000 kanske?

Jag har kollat på Atera Strada Sport för antingen 3 cyklar eller kanske 2 och tilläggsdelen för 1 extra då det inte alltid kommer köras tre cyklar. Det här ligger på ca 5000 kr på mekonomen.
Alternativt Peruzzo Pure Instinct 3 som verkar smidig att förvara. Denna knappt 4000 kr på Rameder.

Dessa har bara nämnts i förbifarten i tråden och så har man snöat in på Thule igen ?

Ett Thule alternativ kan väll kanske vara Euroway G2 för 3 cyklar men då börjar vi komma över vad jag vill betala.

Senast ändrad:
Jag vet inte om det redan avhandlats i annan tråd...men, kan man bli bötfälld ( hur mycket?) om man kör med dragkrokshållare som skymmer bakre regplåten?

Jag är på jakt efter ett ställ för dragkroken nu och efter att ha läst den här tråden så vet jag inte om jag blivit så mycket klokare egentligen ?
Det kommer användas kanske max 5 ggr per år med 1-3 cyklar och den vanligaste turen lär bli runt 15 mil enkel väg, men nån gång ibland kanske man åker längre också.

Smidig förvaring är därför ganska viktigt och tar det tre minuter extra att sätta på det så gör det inte nått direkt heller. Eftersom det inte kommer användas så mycket blir man ju inte heller supersugen på att lägga för mycket pengarna det, mellan 3000-5000 kanske?

Jag har kollat på Atera Strada Sport för antingen 3 cyklar eller kanske 2 och tilläggsdelen för 1 extra då det inte alltid kommer köras tre cyklar. Det här ligger på ca 5000 kr på mekonomen.
Alternativt Peruzzo Pure Instinct 3 som verkar smidig att förvara. Denna knappt 4000 kr på Rameder.

Dessa har bara nämnts i förbifarten i tråden och så har man snöat in på Thule igen ?

Ett Thule alternativ kan väll kanske vara Euroway G2 för 3 cyklar men då börjar vi komma över vad jag vill betala.
Jag letar samma i samma prissegment. Svårt att hitta recensioner.
Denna fanns riktigt billigt:

Berätta gärna vad du landar i.

Biltemas kopia för 1/3 av priset mot en Thule verkar mer o mer bli ett alternativ för mig som är shoppingsugen. Inte för att den är bättre, utan för att jag vägrar betala premiumpriser för undermåliga produkter.
Hur gick det här?

Efter annalkande bil- och bostadsbyte kommer jag varken köra bil långt eller ofta med cykel, då tar det emot att lägga 5000kr+ på hållare. Men när jag väl kör de enstaka långa turerna så vill jag ju inte tappa/sabba hojarna.

Jag är med nyfiken, verkar vara svårt att hitta recensioner av Buzzrack oavsett typ.
Inte testat just den, men kör ett Eazzy 4 andra säsongen nu och är väldigt nöjd! Tar inte så mkt plats ihopfällt, enormt stabilt och smidigt att få på och av cyklar. Det enda som är ett minus är att det kan vara lite knöligt att nå ratten för att lossa och tilta stället om.

Inte testat just den, men kör ett Eazzy 4 andra säsongen nu och är väldigt nöjd! Tar inte så mkt plats ihopfällt, enormt stabilt och smidigt att få på och av cyklar. Det enda som är ett minus är att det kan vara lite knöligt att nå ratten för att lossa och tilta stället om.
Vad har du för storlekar på cyklarna, och kör du ofta fyra cyklar lastade? Behöver man pussla lite vid lastning eller funkar det smidigt? Jag gissar att man hittar det optimala sättet att lasta på cyklarna efter ett tag men jag undrar mest hur intuitivt det är? ?

Vad har du för storlekar på cyklarna, och kör du ofta fyra cyklar lastade? Behöver man pussla lite vid lastning eller funkar det smidigt? Jag gissar att man hittar det optimala sättet att lasta på cyklarna efter ett tag men jag undrar mest hur intuitivt det är? ?
Man behöver pussla lite med den tredje cykeln innifrån, eller den näst längst ut, för den och nr2 är nära varandra. Men som du säger, när man gjort det första gången går det fort resten av gångerna med de cyklarna.

Har inte använt Thules lösning själv, men stått och kikat när folk grejar med deras armar för att få till det på deras ställ för fyra cyklar, och det verkar ganska pyssligt tycker jag, lätt att något kommer ivägen för en arm.

Min största är en gammal Strive enduro strl M och kör oftast med familjen där alla andra cyklar är mindre i fallande ordning. Inte haft problem, men antar att det skulle kunna bli knivigt om man hade en väldigt tung och liten cykel som man ville ha tillsammans med större, kanske. Försöker ju lasta med tyngsta cykeln innerst.

Man behöver pussla lite med den tredje cykeln innifrån, eller den näst längst ut, för den och nr2 är nära varandra. Men som du säger, när man gjort det första gången går det fort resten av gångerna med de cyklarna.

Har inte använt Thules lösning själv, men stått och kikat när folk grejar med deras armar för att få till det på deras ställ för fyra cyklar, och det verkar ganska pyssligt tycker jag, lätt att något kommer ivägen för en arm.

Min största är en gammal Strive enduro strl M och kör oftast med familjen där alla andra cyklar är mindre i fallande ordning. Inte haft problem, men antar att det skulle kunna bli knivigt om man hade en väldigt tung och liten cykel som man ville ha tillsammans med större, kanske. Försöker ju lasta med tyngsta cykeln innerst.
Toppen, superbra med lite riktig feedback från någon som har ungefär samma upplägg. Vi har två vuxencyklar, (en 29” enduro med en hjulbas på 124 cm och en 26” gammel-mtb) samt två ungdoms-mtb (en 27,5” och en 26”). Det borde ju inte vara några konstigheter kan jag tycka. Jag har också tänkt på det där med Thules armar att det kanske är lite krångligt, men man lär väl sig. I dag har jag Thules hangon för fyra cyklar och jag har lite gett upp där, det är väldigt, väldigt trångt.

Toppen, superbra med lite riktig feedback från någon som har ungefär samma upplägg. Vi har två vuxencyklar, (en 29” enduro med en hjulbas på 124 cm och en 26” gammel-mtb) samt två ungdoms-mtb (en 27,5” och en 26”). Det borde ju inte vara några konstigheter kan jag tycka. Jag har också tänkt på det där med Thules armar att det kanske är lite krångligt, men man lär väl sig. I dag har jag Thules hangon för fyra cyklar och jag har lite gett upp där, det är väldigt, väldigt trångt.
Det är snabbkoppling på armarna, det är inte krångligt även om det säkert finns ännu enklare lösningar. Men det är ju inget skäl att avstå thule skulle jag säga, det är väl snarare priset som är det isf ?

Är egentligen ute efter ett EPOS 3, men har bra rabatt på ett köp på Skistarshop och kan köpa ett Easyfold XT 3B för styva 9000. Målet är att regelbundet köra 1-2 fullstora 29 XC-cyklar men att kunna få upp en tredje när vi åker längre.

Är EPOS 3 värt 3000kr extra? Som person anammar jag ofta Cry Once-mentalitet och kan acceptera en smäll en gång.

Är egentligen ute efter ett EPOS 3, men har bra rabatt på ett köp på Skistarshop och kan köpa ett Easyfold XT 3B för styva 9000. Målet är att regelbundet köra 1-2 fullstora 29 XC-cyklar men att kunna få upp en tredje när vi åker längre.

Är EPOS 3 värt 3000kr extra? Som person anammar jag ofta Cry Once-mentalitet och kan acceptera en smäll en gång.
Bra mentalitet över lag.
Jag vet inget om epos 3 men kan säga att xt 3 är riktigt bra, stadigt och lätt att använda. Och förhoppningsvis har det inte en inbyggd katapultstol som mitt jula-ställ hade..

Jag har ett Velocompact 3 som funkar hur bra som helst, de nyare lär ju inte vara sämre. XT3 kan väl även kompletteras med lastbox om man vill det.

Vet inte om EPOS kan byggas ut till 4 cyklar? Isf kan det ju vara värt om behov finns.

Min Spindrift i XL ryms på velocompact och den är stor.
IMG_1587.jpeg

Senast ändrad:
Kom på att jag modifierade mitt velocompact ganska snabbt efter inköp. Tyckte att sladdarna till belysningen hängde och slängde (lätta att klämma) samt att jag behövde en 13-polig kontakt. Jag buntade ihop alla sladdar i en slang och lite krympslang och grejer, minns inte exakt, och lödde ihop med en spiralsladd med kontakt (biltema 34-997). Som bonus sitter den nya kontakten mkt bättre i sitt fäste vid förvaring.

Ursäkta fel fokus på bilderna tack :)

Bilagor

• E535CECC-7867-477E-8178-8D332F265612.jpeg
    E535CECC-7867-477E-8178-8D332F265612.jpeg
    810.3 KB · Besök: 115
  • 24F2938F-63A1-40A4-9AD7-2C4C7A721FF9.jpeg
    24F2938F-63A1-40A4-9AD7-2C4C7A721FF9.jpeg
    981.7 KB · Besök: 106
  • F526620D-675E-477E-AA04-0E947A9B062D.jpeg
    F526620D-675E-477E-AA04-0E947A9B062D.jpeg
    982 KB · Besök: 114

Epos 3 har inte de klassiska Thulearmarma utan varje cykel har separat fästarm. Avståndet mellan cyklarna är så stort så cyklarna har flera cm mellan sig. Jag kör mest stora 29” cyklar och det utan problem. Varje cykel kan även lastas av fristående av de andra pga de separata fästarmarna.

Senast ändrad:
Att köra två cyklar på Easyfold XT3 är busenkelt, jag tycker iofs inte att det är svårt med tre heller. Sätt fast den inre hojen. Ha armen till den yttre lös, ställ dit hojen och passa in armen där det passar (protip: armarna måste inte sitta på den övre horisontella delen av bågen utan kan vara enklare att passa in på de vertikala sidorna). Spänn armarna först, ”microjustera” cykelns position i sida genom att spänna hjulbanden olika mycket.

Jag köper också hellre rätt än billigt, men om Epos ens är bättre än EF för två cyklar har jag ingen uppfattning om. Däremot tror jag det kan vara enklare de gånger man monterar tre cyklar. Så fundera på hur behovet ser ut i framtiden.

Ställ för fyra cyklar. (2x MTB vuxen + 2x Barn)

Är det Buzzrack Eazzy 4 som gäller?
Letar också efter detta. Min research talar för Buzz Racks Eazzy 4. Verkar krångligare att fälla än Thule men lättare att ställa upp cyklarna på. Gillar konstruktionen med två bågar. Verkar smidigare att montera med än Thule armar från en båge.

Har bara läst tester från Australien, Nya Zeeland, Ungern och UK men den verkar vara av gedigen konstruktion och användarvänlig.

Kommer nog att beställa en sådan om ingen har bra argument för en annan modell.

Letar också efter detta. Min research talar för Buzz Racks Eazzy 4. Verkar krångligare att fälla än Thule men lättare att ställa upp cyklarna på. Gillar konstruktionen med två bågar. Verkar smidigare att montera med än Thule armar från en båge.

Har bara läst tester från Australien, Nya Zeeland, Ungern och UK men den verkar vara av gedigen konstruktion och användarvänlig.

Kommer nog att beställa en sådan om ingen har bra argument för en annan modell.
Mitt har precis levererats och står i verkstan. Har inte hunnit montera och testa än. Känns gediget men rejält tungt. Kommer nog komplettera med ett litet sax-ställ för 1-2 cyklar för kortare turer.

Mitt har precis levererats och står i verkstan. Har inte hunnit montera och testa än. Känns gediget men rejält tungt. Kommer nog komplettera med ett litet sax-ställ för 1-2 cyklar för kortare turer.

Jag kompletterade vårt VeloCompact för 3 cykalr med ett supersimpelt plattformsställ för en cykel. Plockade bort lampor, fästarmen för cykeln och satte skumplast på bygeln, spänner hojen mot den istället. Tar 10 sekunder att montera stället, 20 att montera cykeln.

VC3 är perfekt för två cyklar, med tre är det lite meck pga trängsel. Men det är robust och bra. Kommer komplettera med extrahållaren för fjärde cykel när det behövs.

Har levt med ett ProUser Diamant i lite över ett år.

Funkar bra.
Har mestadels bara fraktat min egna cykel.
Två hyfsat stora MTBs (XL + L) får lätt plats.

Inte lika smidiga funktioner som Thules ställ, men i gengäld kostade det bara 3200 plus lite frakt.

+ Det klarar hjulbaser på upp till 1400mm.
+ Det går att vika ihop
+ Det gör det det ska, inget som har lossnat ännu.
+ Förhållandevis billigt.

+ - Hållarna för hjulen är inte gjorda för moderna, breda mtb hjul. Hjulen hamnar inte i, utan mer uppe på dem. Funkar dock bra ändå. Man kan köpa nya, bredare. ~€40/paret

- Lite fippligt att få på på dragkroken. Man måste hålla i stället med en hand, och med andra hindra låset att åka ner samtidigt som man skall trycka ner låsarmen.
- Ramklämmorna tar tid att byta plats på när man väl behöver göra det. Inte lika smidigt som Thules.

(Saknar bra bilder på det)

Senast ändrad:
Velade länge mellan Thules Velospace XT och Buzzracks E-Hornet då jag ville ha ett kralligt ställ för lite tyngre mtbs. Valet föll till slut på Thules, känns rejält stabilt.??

Bilagor

• 20230722_180445.jpg
    20230722_180445.jpg
    1.2 MB · Besök: 152
Ni som har buzzrack, hur mycket längre tid tar det att få på det på dragkroken jämfört med ett thule? Jag tänker på att det är först en ratt att spänna och sen en spak, istället för bara en spak på thule.

Jag gillar annars deras design med bågar att sätta fast cykeln i.

Avklarat första resan med Thule Epos 3. Måste verkligen berömma stället, har kört 120mil utan ett enda klagomål.
Enkelt att montera på kroken, lätt och ställa in för cyklar av olika storlek. Min Top Fuel(XL) står stabilt och vobblar bara minimalt.

Men en sak reagerar jag över och det är storleken. Mitt ekipage blir verkligen långt och är inte möjligt att parkera på normala parkeringsplatser. Fick backa in över en gräsplätt för att inte täcka halva körfältet bredvid.

Bilagor

• IMG_6574.jpeg
    IMG_6574.jpeg
    1.4 MB · Besök: 201
  • IMG_6573.jpeg
    IMG_6573.jpeg
    1.5 MB · Besök: 182
Ni som har buzzrack, hur mycket längre tid tar det att få på det på dragkroken jämfört med ett thule? Jag tänker på att det är först en ratt att spänna och sen en spak, istället för bara en spak på thule.

Jag får erkänna att jag tycker det är lite mek med ratt och spak.. Kanske bara jag men ibland hamnar det inte riktigt rätt med buzzracken på kulan och då får man göra om! På Thule ställer man in första gången sedan hamnar det alltid rätt är min känsla

Buzzrack kulkoppling är en av de få förutom Thules som jag får förtroende för, men betydligt meckigare att få på, du måste in mellan bil o ställ ända in till dragkroken och skruva, o sedan komma in och vrida åt handtaget, Thules ställ välter man på bakifrån och har mer kraft att spänna i det längre handtaget.
De fasta bågarna ser jag bara som en begränsning, först är de i vägen när du ska lasta cyklarna, jag tycker det är lättast bakifrån, gör du det här måste du lyfta cyklarna över bågarna annars måste du trä in dem från sidan vilket gör det knöligare då styren, sadlar och pedaler lätt fastnar i varandra.
Thules nya Epos med likadana bågar är teleskoperbara ut och in och kan rotera nere vid fästet, så om du jämför med nåt av Thules ställ, traditionella armar eller Epos så har du många fästpunkter att välja mellan, på Buzzrack finns bara ett ställe att fästa cykeln på bilden, du räcker inte ens upp till övre ramröret, hade flaskhållaren suttit lite högre upp hade det varit omöjligt att få fast den hojen utan att vända på den och sätta fast den i sadelstolpen istället.
Oftast rullar jag en cykel åt väster och nästa lite åt höger för bättre plats och frigång, känns svårare här.
1690191621987.png

Buzzrack kulkoppling är en av de få förutom Thules som jag får förtroende för, men betydligt meckigare att få på, du måste in mellan bil o ställ ända in till dragkroken och skruva, o sedan komma in och vrida åt handtaget, Thules ställ välter man på bakifrån och har mer kraft att spänna i det längre handtaget.
De fasta bågarna ser jag bara som en begränsning, först är de i vägen när du ska lasta cyklarna, jag tycker det är lättast bakifrån, gör du det här måste du lyfta cyklarna över bågarna annars måste du trä in dem från sidan vilket gör det knöligare då styren, sadlar och pedaler lätt fastnar i varandra.
Thules nya Epos med likadana bågar är teleskoperbara ut och in och kan rotera nere vid fästet, så om du jämför med nåt av Thules ställ, traditionella armar eller Epos så har du många fästpunkter att välja mellan, på Buzzrack finns bara ett ställe att fästa cykeln på bilden, du räcker inte ens upp till övre ramröret, hade flaskhållaren suttit lite högre upp hade det varit omöjligt att få fast den hojen utan att vända på den och sätta fast den i sadelstolpen istället.
Oftast rullar jag en cykel åt väster och nästa lite åt höger för bättre plats och frigång, känns svårare här.
Visa bilaga 640511
Tackar för info!
Jag velar kring att byta ut mitt Thule Euroway för 2 cyklar mot något för tre cyklar.
Hade velat ha längre mellan cyklarna (är 19cm idag), plats för 1300mm hjulbas och helst under 20kg totalvikt för stället, men det verkar vara en svår kombination. För det mesta kör jag 1-2 cyklar, så jag har kollat lite på de ställ som kan ha en extra tredje skena också för att hålla nere vikten resten av tiden.

Hittade Atera Strada Trail som såg vettigt ut men som inte alls klarar lång hjulbas (enligt deras egen spec åtminstone). Thule Epos verkar fint förutom vikten (och priset förstås).

Thule Epos är ju biffigt med 1350mm i maximal hjulbas och 25 cm mellan alla tre cyklarna. Innan var det ju 19cm på de flesta Thules för tre cyklar, ett tips kan var EasyFold 2B/3B med 22cm mellan de två första cyklarna, 19cm till tredje om du inte kör tre så ofta.

Sista stället jag köpte var ett VeloSpace XT 2B som också klarar 1300mm hjulbas, där får du 25cm mellan cyklarna, trean har bara 19cm, men till 2B kan du köpa adaptern som även passar 3B om du ibland behöver en tredjeplats, osäker dock på avståndet som blir ut till platsen på adaptern.

Thules ställ kostar lite men robustheten och användarvänligheten har gjort att jag alltid hamnar där igen, har nog haft 8-10st genom åren, inte svåra att sälja begagnade heller och de står sig bra i värde så det är aldrig mycket pengar att sedan byta upp sig, tvivlar på att ett Atera eller Buzzrack står sig lika bra, inte heller att det går få tag på reservdelar lika lätt som till Thules om nåt pajar.
Och vikten får man nog leva med, mitt första EuroClassic från 2005 vägde lika mycket, tar det som en garanti för att det är väl konstruerat och klarar en krock utan att jag får cyklarna i bakrutan...

Thule Epos är ju biffigt med 1350mm i maximal hjulbas och 25 cm mellan alla tre cyklarna. Innan var det ju 19cm på de flesta Thules för tre cyklar, ett tips kan var EasyFold 2B/3B med 22cm mellan de två första cyklarna, 19cm till tredje om du inte kör tre så ofta.

Sista stället jag köpte var ett VeloSpace XT 2B som också klarar 1300mm hjulbas, där får du 25cm mellan cyklarna, trean har bara 19cm, men till 2B kan du köpa adaptern som även passar 3B om du ibland behöver en tredjeplats, osäker dock på avståndet som blir ut till platsen på adaptern.

Thules ställ kostar lite men robustheten och användarvänligheten har gjort att jag alltid hamnar där igen, har nog haft 8-10st genom åren, inte svåra att sälja begagnade heller och de står sig bra i värde så det är aldrig mycket pengar att sedan byta upp sig, tvivlar på att ett Atera eller Buzzrack står sig lika bra, inte heller att det går få tag på reservdelar lika lätt som till Thules om nåt pajar.
Och vikten får man nog leva med, mitt första EuroClassic från 2005 vägde lika mycket, tar det som en garanti för att det är väl konstruerat och klarar en krock utan att jag får cyklarna i bakrutan...
Har velospace xt 3 25cm mellan två första cyklarna och sen 19cm, eller är det 19cm mellan alla tre?
Euroway som jag har nu är riktigt lätt, men inte någon fantastiskt kvalitet eller hållbarhet. Det blir väl hela tiden en avvägning.

Åtminstone Easyfold maskerar sin vikt och otymplighet (välbyggdhet) med att vara enkelt hopfällbart och ha hjul under. Så man rullar ut ett kompakt paket från garaget och placerar det enkelt precis vid kroken, ett lyft med bra tyngdpunkt, lås spaken, vik ut, klart. En smidig upplevelse, imho.

Finns tyvärr inte extra skena till Easyfold, men eftersom det är så smidigt skulle jag överväga EasyF 3 framför något annat för två med extra skena. En bonus är att det blir otroligt smidigt (enkelt med armarna tex) att bara köra två cyklar när det finns plats för tre.

Har velospace xt 3 25cm mellan två första cyklarna och sen 19cm, eller är det 19cm mellan alla tre?
Euroway som jag har nu är riktigt lätt, men inte någon fantastiskt kvalitet eller hållbarhet. Det blir väl hela tiden en avvägning.
Ja mitt VeloSpace XT 3B har bara 19cm mellan varje plats, därför köpte jag ett 2B istället, skillnaden syns om du jämför bilderna på hemsidan.
1690280175317.png

Finns det någon hållare i Europa/Sverige som tar fler än 4 cyklar? Eller blir det för högt kultryck?

Finns det någon hållare i Europa/Sverige som tar fler än 4 cyklar? Eller blir det för högt kultryck?
Har aldrig sett något, ett 4B lastar max 55-60kg vilket i princip är 3,5 standardcyklar, så även ett 4-cykelställ klarar egentligen inte men än 15kgx4 vilket duger för fyra fullstora MTB, eller en familj med traditionella tyngre herr/damcykel som väger 15-20kg och två mindre barncyklar.
Ett "hängande" ställ" kanske väger lite mindre så man kanske kan pressa in en cykel till på samma vikt, men det blir trångt..
Med ställets egenvikt på ca 20kg blir det kanske 80-90kg i "kultryck" vilket inte är en helt korrekt benämning, då ställen inte bara belastar kulan rakt uppifrån, utan man får även en hävarm bakåt som förvärrar lastförskjutningen/tyngdpunkten.
Då många bilar idag är framhjulsdrivna understyr dessa rejält redan vid dessa laster då trycket på framhjulen minskar, även en bakhjulsdriven får nervösa vägegenskaper av skev viktfördelning bakåt.
Samma problem blir det vid undanmanöverprov, se Teknikens Världs "älgtest" redan fyra cyklar ger rejäla sladdar på många bilar..
1690285716816.png

Har levt med ett ProUser Diamant i lite över ett år.

Funkar bra.
Har mestadels bara fraktat min egna cykel.
Två hyfsat stora MTBs (XL + L) får lätt plats.

Inte lika smidiga funktioner som Thules ställ, men i gengäld kostade det bara 3200 plus lite frakt.

+ Det klarar hjulbaser på upp till 1400mm.
+ Det går att vika ihop
+ Det gör det det ska, inget som har lossnat ännu.
+ Förhållandevis billigt.

+ - Hållarna för hjulen är inte gjorda för moderna, breda mtb hjul. Hjulen hamnar inte i, utan mer uppe på dem. Funkar dock bra ändå. Man kan köpa nya, bredare. ~€40/paret

- Lite fippligt att få på på dragkroken. Man måste hålla i stället med en hand, och med andra hindra låset att åka ner samtidigt som man skall trycka ner låsarmen.
- Ramklämmorna tar tid att byta plats på när man väl behöver göra det. Inte lika smidigt som Thules.

(Saknar bra bilder på det)

Liten bil, stor cykel ?
1297mm i hjulbas.
Stället ska klara 1400mm

Glömde ta bild på hur kast däcken passar i hållarna.

Ni får zooma ?

PXL_20230725_130954020~2.jpg
PXL_20230725_131031981~2.jpg

Tillbaka
Topp