UCI - DH - Fort William World Cup 2016

Ubåt

Aktiv medlem
Vem tror ni på i helgen? Banan ser fin och snabb ut... Lång, över 4:30 på tidsträningen.

Britterna verkar laddade. Kan någon stoppa R Atherton bland ladiesarna?

Blir kul att följa på söndag!

Long live chainsaw.

Hur kommer det sig att Peaty ska åka? Trodde att han inte kvalade in för världskuppen i år, eller kan man samla poäng under årets lopp och joina kuppen mitt i säsongen?

Gwin verkar ha kraschat, 25min eller vad det var på tajmade listan. Intressant att se Marc Beaumont knipa plats 5 efter att ha varit 'pensionerad' ett tag.

Råttan, Brosnan och Gwinn står på pallen. Vem som står vart låter jag vara osagt?

Lillgammal sa:
Hur kommer det sig att Peaty ska åka? Trodde att han inte kvalade in för världskuppen i år, eller kan man samla poäng under årets lopp och joina kuppen mitt i säsongen?

Gwin verkar ha kraschat, 25min eller vad det var på tajmade listan. Intressant att se Marc Beaumont knipa plats 5 efter att ha varit 'pensionerad' ett tag.
Gwin brukar aldrig sätta några tider på träningen, han rullar ner och provar linjer.

TK sa:
Lillgammal sa:

Gwin brukar aldrig sätta några tider på träningen, han rullar ner och provar linjer.

Vilken boss :D

Ubåt sa:
Rachel A kraschade tydligen i kvalet men kom ändå in som tvåa.

Säger en hel del om hennes överlägsenhet. Det tar emot att säga, men damernas DH skulle bli intressantare om hon kraschade ur sig :/

För herrarna känns förutom ovan nämnda även Danny Hart som en lågoddsare till pallplats.

Äh, båda mina utfyllnadsåkare i Dirt Fantasy League försvann i kvalet... Nu står hoppet till Gwin, Greenland och R Atherton. De bör ju dock kunna skrapa ihop en hel del (om jag inte jinxade det nu). ?

Tillbaka
Topp