Ville: De finns en poäng i de du säger, med säg 10 tums slaglängd kommer även den klumpigaste
nybörjaren att ha stor möjlighet att ta sig utför åreskutan:)
Dock körde min tjej som aldrig ens suttit på en cykel i skogen eller dyl ner på en helt stel XC hoj
hela vägen utför Åreberget, de tog sin tid men hon lyckades efter en del svärande och några vurpor ta sig ner till byn!
Jag tycker också bianchi oskar har en poäng att köpa dyrt när man inte ens har koll på vad
cykeln i fråga har för kapacitet är onödigt, men erkänn oskar, en p1 är inte för mycket för någon!!!
Min bullit är rysligt dyr färdigbyggd, ca 45 000,- , jag är ingen pro för de, inte bäst på något
men bullit som exempel är gjord för en så stor cykelgenre som möjligt och för den som gillar att droppa stort, hålla till i dirten, köra i årebergen, åka på vanliga stigar utan någon som helst tanke på stora hopp eller inte så passar en bullit till alla, sen att den är dyr är en annan femma!
Jag hade gladligen rekomenderat en bullit till alla som gillar terräng cykling vare sig erfarenhet men dock är den mycket dyr MEN ENKEL!!!!